Produktet af "To Brødre", Schwartz E:. Resumé, analyse og anmeldelser

Litterært værk spiller en vigtig rolle i alles liv. Interessant og instruktive bøger som en kilde til liv, fra hvilket får deres viden læsere i alle aldre. Og i de fleste tilfælde er det en "tryllestav" i forskellige livssituationer.

Evgeniy Lvovich Shvarts

Evgeniy Lvovich Shvarts blev født i 1986, den enogtyvende oktober. Hans far Lev Borisovich Shvarts var en døbt Jøde, fik en medicinsk grad, og senere blev et land læge. Mor Dagmar Shelkova uddannet fra medicinske og jordemødre kurser. Den konstante bevægelse på grund af hans fars barndom liv af forfatteren. I en alder af otte flyttede han med sin familie til Maikop, hvor han tilbragte det meste af sit liv.

I Moskva i 1914, han trådte universitetet som advokat, men to år senere opdager, at det ikke var hans kald, og helt hellige sig litterære skrift og teater. Siden 1917 begyndte at spille i teatre, studier, kritikere lovede ham en fremragende skuespiller fremtid, men i 20'erne han forlader scenen. Indtil 1924 arbejdede han som sekretær i de litterære anliggender K. I. Chukovskogo, så engageret i journalistiske aktiviteter.

kreativ forfatter

Værker af den store dramatiker, forfatter, skribent af den sovjetiske æra Evgeniya Lvovicha Shvartsa fyldes med sand livssituationer, som helt sikkert gjort os mener, lært en enorm mængde af mennesker gør ret.

Stykket "Underwood", skrevet i 1929, blev den begyndende job for produktionen af alle efterfølgende spiller en fremtrædende forfatter. Berømte fortællinger, der voksede mere end én generation, for eksempel fortællingen Schwartz 's "Two Brothers" (året for at skrive 1998), "Snedronningen" (året for at skrive 1938), "Rødhætte" (år med at skrive 1936), "Askepot" (året for at skrive 1946).

Baseret på en manuskriptforfatter er blevet fjernet, "Don Quixote", "Grader". De spillede den berømte og talentfulde skuespillere F. Ranevskayas, E. Garin, Yu Tolubeev og andre. Først efter Stalins død, på kongressen i Writers O. Bergholz, at evaluere arbejdet i Schwartz og kalder det en excentrisk talent og barmhjertig, gav fri adgang til lyset Playbook forfatter.

Under Den Store Fædrelandskrig og den tunge belejring af Leningrad, deltog i "is hike" negativt påvirket sundhed dramatiker. Jan 15, 1958 døde Evgeny Shvarts.

"Two Brothers": en sammenfattende

Et stort område af skov levede skovfoged, beskyttelse og beskytte træer. Sjov, han gik gennem skoven, taler med hver en busk, lille træ, vidste hver ved navn. Men hjem, han ønskede ikke at på grund af de skænderier af sine sønner. Vi kalder dem den Ældre og Yngre. Vi behandler hinanden som fremmede og konstant skændtes to brødre. Schwartz gør dem hovedpersonerne i hans fortælling.

Og på tærsklen til det nye år, han kaldte sønner far og fortalte dem, at han var deres juletræ i år vil ikke være i stand til at arrangere, på grund af de dekorationer i byen nødt til at gå, og efterlader ingen - der er ingen tillid til sin far. Men den ældste søn lovet, at alt vil være fint, og de ikke skuffe sin far. Forældre troede hans søn og venstre, lover at vende tilbage på otte enogtredivte december.

De første to dage, alt var roligt og sammen brødrene. På den tredje dag Senior gøre deres forretning: han virkelig ønskede at checke, det var hans passion, især godt lide hendes bog "The Adventures of Sinbad Søfareren." En yngre dreng var meget kedeligt én, og at han begyndte at bede sin bror til at spille med ham. Men Senior netop nået det mest interessante øjeblik, han ønskede at finde ud af hvad det hele overstået. Han begyndte at køre væk broderen, beder om at forlade alene. Men drengen ikke lade op, og derefter Senior sparket barn ud af huset i det kolde og låste døren. Han, selvfølgelig, kommer til at køre tilbage til sin bror, så snart færdig læsning, men glemte helt om den tid.

Gendannelse selv, han i al hast løb ud på gaden, men den yngre bror var ikke der, han syntes at opløse. Her kom forældre. Efter at have lært sandheden, faderen sendte sin søn for at lede efter sin bror, siger ikke at komme tilbage uden den Yngre.

Snart ældste han var i skoven, hvor han mødte den gamle mands oldefar Frost. Han sagde, at drengen var med ham, og nu, for at vende tilbage sin bror, vores helt har at arbejde på den gamle mand: henvende sig til is ovn fugle, små skovens dyr, så de bliver is og gennemsigtig.

Et par uger senere, drengen indså, at Frost ikke kommer til at lade dem gå med min bror, og begyndte at tænke på at komme ud. Han startede en brand for at brænde, som begyndte at smelte savnet, første trimester af skovens dyr.

sikker tilbagevenden

Animal Rescue og besluttet at hjælpe drengen stjal den sovende gamle mands nøgler. Senior åbnede døren, bag hvilken fundet zamershego bror med tårer i øjnene. Gribe det, han styrtede ud af skoven. Men bag dem jaget oldefar Frost, og drengen for første gang begyndte at føle sig kold, men holdt kører. I nåleskov, gled han og tabte sin bror, og han brød i små stykker. Senior græd, og så, af udmattelse, han faldt i søvn.

For at hjælpe drengen kom til de taknemmelige skovboere. Hele natten de blev indsamlet og stablet stykker og opvarmes, indtil den morgen min bror varme. Vågne op med de første stråler fra solen, så blinkende øjne ældste bror. Hans glæde og lykke vidste ingen ende. Hoppe op, drengene løb hen til forældrenes hjem. Da fyrene levede sammen og skændtes. Kun lejlighedsvis storebror bad mig om ikke at forstyrre ham, men han tilføjer, at blot en kort stund. Så slutter sin fortælling Evgeny Shvarts.

"Two Brothers": værker analyse

En verden af fortællinger E. L. Shvartsa især mangefacetteret. Han skrev ikke kun nyt til historien, og afslørede, at det er nødvendigt for læseren på dette tidspunkt, noget, der kan gøre deres liv lysere.

Dette arbejde og "To Brødre". Schwartz afslører forholdet mellem indfødte folk i familien, som naturligvis er et stort problem for menneskeheden. I dag, mange betaler en enorm mængde tid til hans personlige rum, ikke opmærksom på deres kære. Fornærmelser, skænderier fremmedgøre slægtninge til hinanden, hvilket gør dem fremmede. På eksemplet med værker af "Two Brothers" Schwartz kalder at elske, værdsætte kære, værner den tid med dem og forsøge at være sammen med dem så meget som muligt, fordi du aldrig vide, når de mister.

Anmeldelser af arbejdet

Schwartz fortælling "To Brødre" har fundet et ekko i hjerterne på det store antal af læsere i alle aldre. Apropos relationerne i familien, forfatteren kalder for at beskytte, kærlighed og aldrig smide deres kære.

Mange børn eftertragtede produkt af "Two Brothers". Schwartz Den lærer børn, hvordan man respektere ikke blot hinanden, men også til deres forældre. Adlyd dem i alle ting og bare rolig - det skal være en pagt af familien.