Performance "Sirena og Victoria": anmeldelser, skuespillere

At mindst en gang for at se stykket "Sirena og Victoria" (kommentarer om det efter at have set mange seere til venstre), kan teatergængere nemt give afkald på forud planlagte anliggender. Det vigtigste for dem, at aften - live med hovedpersonerne i historien. Og spillet af foretrukne skuespillere stand til at løfte dit humør næsten alle - ligesom den, der tilfældigvis i rummet, og den, der havde forventet denne ydelse i flere måneder.

Storyline: komplette modsætninger

I centrum af historien om de to kvinder, som ved et tilfælde er på meget forskellige trin i samfundet. Først med det gamle navn af sirene - den moderne forretningskvinde, temmelig vellykket ejendomsmægler, formået at bryde ud, som de siger, fra klude til rigdomme. Det allerede fremsendte i alder, men ikke gammel. Det ikke meget veluddannede, men med en fantastisk sans for humor. Siren gradvist, trin for trin, for at gøre betydelige fremskridt i deres karriere. Hun lærte liv fra forskellige vinkler, og nu huser ingen illusioner om den uendelige kærlighed. Og leve et liv, som hun nu, det dag for dag "drukner" forlod hende håb i en rummelig glas Madeira.

Den anden - en mere moderne sejrrig navn Victoria. Hun er en meget fin natur, har en temmelig tynd mental organisation.

Victoria - en kandidat lingvist, PhD. Men hendes liv også har gennemgået nogle justeringer. Nu har hun til at tjene penge ved at give privatundervisning i hjemmet, den nyrige vdalblivaya engelske sprog. Når en mand forrådt hende, og de blev skilt. Nu Victoria var ikke meget glade minder, skuffelse og ensomhed.

Storyline: "ung Stenbukken", også kendt som Apollo, der er også en astronom

Performance "Sirena og Victoria" anmeldelser som de fleste af dem er fuld af varme og taknemmelighed til de aktører, endda umuligt, uden en eneste skuespiller. Så han, "en ung Stenbukken" (som det vises i person - ikke at han har og den unge), lover at opfylde alle de hemmelige fantasy damer. Så er angivet i annonceteksten.

Og virkelig, kan alt ske i livet? Og pludselig denne herre er den samme - den længe ventede, enkelt, elsket og kærlig? Den, der kunne kaldes genoplivet en drøm for enhver kvinde. Måske han er i stand til at kigge på himlen en ny stjerne, og kalder det navnet på hans elskede?

Ja, sandsynligvis, ville det være rart, hvis alle, der skete. Men stykket "Sirena og Victoria", skuespillerne som spillede fremragende - komedie. Så er situationen absolut ikke planlagt ordentligt. For nogle ironi, det senere viste sig blot et tegn på skæbne, snarere end opfundet af Apollo i en Moskva lejlighed vil blive sorg-astronom, der er tvunget til at søge job haired hunde.

Ved oprigtige smil - alvorlige tanker

Dumme fejl, når du indtaster et telefonnummer, ved et uheld indrømmede en af heltinder af historien, i sidste ende resulterede i en række komiske situationer.

Plottet i spillet er meget let og meget god. I første omgang kan det antages, at nær begyndelsen planlagde et trekantsdrama, som er en lang tradition er til stede i mange komedier. Men så bliver det klart: samtidig med tilstedeværelsen at skabe en sjov situation der og andre historier, hvorigennem seeren kan tænke på mange vigtige ting. For eksempel, om der i dag findes der værdier.

Hvad er ydelsen?

Baseret på spil af dramatiker Alexander Galin iscenesat ydeevne "Sirena og Victoria". Anmeldelser indikerer kvalitativt skrevet manuskript, store retning og en talentfuld skuespiller kommer på scenen. Stykket blev skrevet i 1997. Måske derfor viste rejst aktuelle emner for den tid.

Seerne kan se de tre hovedpersoner: Siren, Victoria og den "unge Stenbukken", som viste sig at være en almindelig mand ved navn Konstantin. Skuespillere legemliggøre på scenen disse tegn ved alt: Tatyana Kravchenko, Mikhail Politseymako og Olesya Zheleznyak. Nogle gange varierer denne struktur en smule, og Konstantin Nikolayevich spiller Andrey Ilyin.

Ladies er kendt for tv-serien "matchmakere." Lang arbejde forenet dem, de er meget organisk udseende på scenen, tiltrækker sig opmærksomhed fra publikum til en, så til en anden karakter. og Konstantin Det ser ud, på den ene side, stærk, og med en anden - en meget tillidsfuld person, og hjem. Hans foretrukne søn, som millioner af seere Semena Farady spillet - Michael Politseymako.

Skuespillere og kunstnere

Siren, dobivshuyusya succes og materielle velstand forretningskvinde, af Tatiana Kravchenko spillet. Det viser forholdet mellem to meget forskellige kvinder, der mødte en pludselig og en lille smule for at få venner spille "Sirena og Victoria" med Zhelezniak. Anmeldelser sige, at skuespillerinden har vist sig at være en helt anden side end seerne er vant til at se hende. Som det er blevet klart, Olesya Zhelezniak spillet Victoria, sårbar og blid dame. Men når det væltede bunke, det bliver til en rigtig russisk kvinde.

Konstantin Nikolaevich præsenteret for publikum en af de mest karismatiske skuespillere i vor tid - Michael Politseymako (seertallet). Jeg tror ham fra start til slut: han oprindeligt tøvende og genert, men efter en eller to likør briller i det vågne op vrede og vrede.

Ensomhed - til lykke i hans personlige liv

Alle virkningen af denne mærkelige historie udfolder sig i en enorm Moskva lejlighed Sirener, som har udsigt over Den Røde Plads. Hun indrømmer, at til denne lejlighed forvandlet til hendes personlige brug, er det smidt ud fælles "halvdelen af Moskva."

Siren og Victoria, disse to meget forskellige karakterer, forenet af ensomhed. Hver af dem er den samme, og anderledes på samme tid. Victoria Siren underviser i engelsk, men deres klasser er ikke særlig effektive, fordi hver lektion slutter banale sprut. I første omgang, Victoria forsøger at en eller anden måde modstå, især da hun ikke blev brugt til sådan en hobby. Men Siren var i stand til at overbevise.

Her kan sådanne begivenheder blive et vidne, ser stykket "Sirena og Victoria". Svar om ham forlade ofte publikum for at dele sine indtryk. Og de fleste (med få undtagelser) tyder på, at handling - en meget dynamisk plot - enkel og ligetil. I stykket spilles ikke kun sjove og absurde situationer, men også påvirket af temmelig alvorlige problemer, der kan opstå næsten alle. Derfor forestillingen viser sig meget alsidig.

Se og beundre

Her er en hun, ironisk og alvorlig leg "Sirena og Victoria". Spilletid: to timer. Men nej!

Selvfølgelig er der ingen tvivl om, at denne handling siger om alene den kvindelige. Og her er det ikke ligegyldigt, hvor meget en kvindes penge. Materialet side af livet er ikke en indikator for grænseløs lykke. Stykket er meget interessant at vise, at han kunne være sikker på de "facade" damer, og hvordan det kan blive ydmyget af hensyn til håb om at få mindst en lidt kærlighed.

Beskueren kan se de to sider af livet. One - for de mennesker, der, som har stærke tænder og albuer, formået at tilpasse sig et nyt liv og blive mere eller mindre velstående. Den anden - for dem, der ikke var ønsket og har simpelthen for at overleve, så godt de kan endda gå i vandudtryk sokker. Der er ingen sædvanlige komedier lykkelig slutning, men der er et løfte: selv i de mest desperate situation, er det nødvendigt at samle deres styrke og vide, at du ikke kun, hvem han var, men også hvad der vil være.

Selvfølgelig ikke sådan en lav pris for billetterne. "Sirena og Victoria" - en performance-per-view, som du skal betale fra 700 til 5000 rubler. Men der er et stort plus: selv fra bageste række kan se alt hvad der sker på scenen - med fagter og ansigtsudtryk af skuespillere til hullerne på tå "unge Stenbukken". For at få en masse positive følelser og livsglæde ikke for en dag, for at se dette spil stadig står. Mindst en gang.