Publikationer og skrive artiklerFiktion

"Lady Susan", en roman Dzheyn Ostin: et resumé af hovedpersonerne, anmeldelser

Engelsk litteratur kan prale et væld af genrer. Smukke England forfattere er kendt over hele verden. Arbejdet med mange af dem er blevet klassikere af verdens anerkendte. Stadig topper bøger i alle aldre og nationer fyldte oprettelsen af engelske forfattere.

Kendskab til forfatteren

Britiske romanforfatter Dzheyn Ostin skrev i genren af realisme, hun kunne også godt lide at bruge satire i hans værker og skrev romaner af manerer. Hendes bøger betragtes mesterværker i verden, og hver generation krediteret dem med gusto. Hvad er den skjulte hemmelighed af denne forfatter? Sagen er, at Dzheyn Ostin skrev i en individuel måde - det søgte ikke at behage nogen, og presse ind vis litterær ramme. Hendes bog - det er oprigtig, enkle, dybe og psykologisk roman, hvor heltene fra enhver læser opdager sig selv. For ikke at nævne den ældgamle engelsk humor - en blød, ironisk, som har et godt strejf af drilleri.

Hertil kommer, at navnet på denne forfatter tilhører titlen "First Lady" af engelsk litteratur. Hendes kreationer omfatter et obligatorisk forløb i næsten alle sekundære og højere uddannelsesinstitutioner.

Om "Lady Susan" roman

Til at begynde at foretage en reservation, at romanen er skrevet i brevstil. Han fortæller om den komplekse historie og hårde tegn. Romanen blev skrevet i brevene ved begyndelsen af en vanskelig kreativ måde Austin. En ung pige skrev en fantastisk historie, som ikke er typisk for sin alder da. Mange slår en dyb psykologisk indsigt og detaljeret indblik i natur og karakteristika af hver figurs historie.

Tilsyneladende er forfatteren ikke planer om at udgive en bog. Dzheyn Ostin tilbød aldrig hendes forlag, i modsætning til hans andre værker. 1805 roman, er kopien bevaret i den version, hvor forfatteren, mest sandsynligt, vil gerne udgive den. En sådan antagelse er udtrykt fleste lærde i Dzheyn Ostin. I denne form blev bogen udgivet. Latinske bogstaver fortæller om galde enke, som med alle midler at nå deres mål. Hele historien tager 41 brev.

hovedpersonerne

Latinske bogstaver acquaints læseren med en meget interessant og ekstraordinære helte. Hver af dem har en vis egenskab. Samspillet mellem disse tvetydige figurer er ganske morsomt at se. Samtidig omhyggeligt Austin kom til at vise den indre tilstand af hvert tegn. Så starte dating.

Den vigtigste rolle tilhører Lady Susan Vernon, en kvinde 35 år, der mistede sin mand. Det er hyklerisk snu person, der ønsker at gifte sig med hans datter. Den vigtigste kvalitet kommende ægtefælle, mors mening - en høj social position og rigdom. I sig selv, Susan Vernon er intet stående, men hun blev brugt til at opnå meget ved smiger og flirt i forhold til mænd. Hun mener, hendes datter Frederik kedelig, holdningsløse og træg og ude af stand til at organisere sit fremtidige liv.

Suzanne Vernon Frederick - 16-årig pige, datter af Lady Vernon. Ved natur genert, genert og stille. Hun er bange for sin mor, der foragtede hende siden barndommen. Det har en hemmelig sympati.

Charles Vernon - er Devereaux Lady Susan.

Reginald de Courcy - er bror til fru Vernon, der i begyndelsen af historien om kærlighed med Lady Susan. Efter en vis tid, åbner den sande essensen af de hykleriske kvinder.

Fru Ketrin Vernon - gift med Charles Vernon. Det nærer den brændende had til Lady Susan stadig en ungdom, da hun forsøgte at ødelægge den ægteskabelige lykke af en ung familie.

Lady de Courcy - Reginald mor, der bekymrer sig for sin søn, da godt klar over Lady Susans hensigter.

Alisiya Dzhonson - er en nær ven af Lady Susan, trods det faktum, at ægtefællen mod kommunikation. For hende, Susan stoler alle sine hemmeligheder og lægger ikke skjul på sande ansigt.

Plottet linje af bogen

"Lady Susan" - en bog, der rammer snørklede af plottet og risikable. En ældre Susan Vernon mistet sin mand. På trods af dette, hun ikke give op, og forsøger at udvikle alle områder af dit liv på nogen måde, går "over ligene." Arv, som er hjemsted for hele familien, blev solgt for flere gæld. På grund af denne Enke dame ikke længere acceptere i anstændige boliger kvarter. Dette faktum betydeligt ødelægge livet for en ambitiøs kvinde, der bliver brugt til at den opmærksomhed, smiger og dyre dekoration. Det er på grund af dette hovedformål i livet bliver Lady Susan forbedre deres finansielle situation. En af de mulige veje, der fører til gennemførelsen af denne plan er et vellykket ægteskab af en ung datter.

Pludselig enken modtager en invitation til at besøge fra bror til hendes afdøde mand. Lady Susan ser det som en interessant mulighed, og straks aftalt. Forinden bør du kigge efter den unge datter af en rig Herre, moderen opgiver sit gamle liv, bekendte, venner, og gå til et nyt sted - prøv lykken. bror familie bor i provinsen. En omhyggelig læseren til at forstå, at opfordringen til at besøge var rent formel, så familien var ikke begejstret med de nyankomne gæster. Men efter reglerne for god smag, bliver de modtaget høfligt og venligt.

Den unge herre, der har kigget efter damen for hendes datter, utrolig dum. Unge og letpåvirkelig Frederick han var ikke interesseret, selv væmmes. Herren, til gengæld er mere interesseret i den ældre dame, ikke en ung naiv skabelse. I mellemtiden, Lady Susan ankommer bror - Reginald de Courcy - rige og veluddannede mennesker. Efter at lære om den fremragende finansielle situation af en slægtning, Lady Vernon mener han kan blive en god kandidat til rollen som hendes anden mand. Fra det øjeblik damen begynder at flette en fantastisk spind af intriger, hvor absolut alle til at blive involveret, selv hans egen datter. Men hendes snedige til slutningen af bogen afslører,. Den sande ansigt intriguante åben for alle. Ramt af en snedig og ondskab, er mange henvender væk fra det, gode sejrer over det onde.

positive anmeldelser

Dzheyn Ostin bog "Lady Susan", af hvilke er meget talrige og varierede, betragtes en klassiker i verdenslitteraturen. Mange læsere vil hylde forfatterens beherskelse af forfatteren.

Overvejende positive anmeldelser af bogen enige om, at produktet er en fremragende, omfattende kilde til oplysninger om karakteren af mennesker. En række billeder af helte gør det muligt at foretage en detaljeret indtryk af hver. Men mange af dem er så forskellige, det er en fantastisk kontrast. Det mest interessante er, at nogle af de tegn, selv indeholder et sæt af modstridende egenskaber. Det er interessant at observere, at manden vil sejre - godt eller ondt.

kritik

værker af kritik baseret på det faktum, at handlingen er lagt temmelig triviel kendsgerning. De beskrevne begivenheder var meget typisk for heltene fra den tid. Mange kvinder, der mistede sin mand, ønskede ikke at opgive det væld af fordele og fordele for at indgå de højere lag af samfundet. På grund af det faktum, at kvinden faktisk ikke kunne tjene, det var virkelig imponerende, at modtage en arv eller få velhavende mand.

Novel i lyset af de andre værker af forfatteren

Bogen "Lady Susan" - er et af de første værker af Dzheyn Ostin. Det er forbløffende, hvor meget psykologi forfatteren har investeret i historien i begyndelsen af hans kunstneriske karriere. I sine senere værker af Austin sjældent tyet til billedet af sådanne modstridende tegn. Som regel er, det betaler meget opmærksomhed til indre følelser beskedne, rimelige helte, der ikke søger at besætte en fremtrædende plads i samfundet eller få en rig mand.

moderne visning

På trods af, at bogen blev skrevet for længe siden, er det stadig meget relevant. Det har ikke ændret sig det faktum, at mange kvinder forsøger at kigge efter en rentabel spil ved finurlige intriger. Måske sådanne tanker og ønsker vil aldrig forsvinde. Ikke engang ved, hvad der motiverer kvinder til at bygge sådanne kæder - grådighed for penge eller ønsket om at sprede de livsbegivenheder og mennesker.