ComputereComputerspil

Killing Floor 2 - game review

Alle elsker at bruge deres fritid på forskellige måder. Alle spillere og brugere skal kigge efter en lang tid værdig underholdning. Men for at optage dig selv med noget rigtig interessant, er det værd at prøve et interessant spil - Killing Floor 2. Gennemgangen af dette projekt gør det klart, at dette spil er et glimrende valg, det er virkelig værd at bruge din fritid. Hvis spillerne leder efter grafik af høj kvalitet og et snoet plot, så er dette projekt det allerbedste, der vil forbløffe alle dets tekniske egenskaber og vil give glæde for tornet passage. Men hvad er essensen af spillet? Hvad er plottet og gameplayet? Hvad er det egentlige ved dette projekt og forskellen fra andre udviklinger i mediesfære?

Om spillet

Hvis du er bekendt med udviklingen i Tripwire Interactive, så ved du sikkert, at dette projekt blev den legendariske fortsættelse af første del af Killing Floor, der blev frigivet tilbage i 2009. Så var spillet ikke en stor succes på grund af de mange fejl og fejl, og det blev taget i betragtning ved oprettelsen af Killing Floor 2. Oversigt over nøgleegenskaber bekræfter, at anden del var meget bedre. Så dette spil er en første person shooter. Alle handlinger udføres kun i online-tilstand. Reelle spillere, spontane handlinger og grafik af høj kvalitet er de vigtigste attraktive øjeblikke. Men det vigtigste er stadig plottet i spillet Killing Floor 2. Oversigt over det er meget interessant.

Grunden

Som i første del finder alle handlinger i spillet sted i en romantisk by - Paris. Karakteren, som deltageren vil spille, løber væk fra de britiske myndigheder, mens verden fanger en dødelig virus, som påvirker hele livet. Epidemien tager ikke menneskers liv, det stopper deres tidligere eksistens, slår simpelthen af hjernen, men får kroppen til at bevæge sig på jagt efter mad. Alle disse monstre er de såkaldte levende dead-zedes. Som i første del skal alle ødelægges ved hjælp af forskellige våben, men sortimentet er markant forøget i spillet Killing Floor 2. Gennemgangen af forskellige våben kan forsinkes, men hvis vi taler om de resterende versioner af pistoler eller overfaldsgeværer, angriber AA-12 haglgeværet og Kalashnikov-geværet Roligt migreret til anden del og nyder stadig succes blandt deltagerne.

Funktioner af spillet

Vi bemærker mange ligheder med den første del af spillet, men det er det sidste, der forener dem. Der er så mange forskelle, funktioner, som det er værd at være opmærksom på spillet Killing Floor 2. Deluxe - Den udvidede version af spillet giver dig mulighed for fuldt ud at forstå, hvad der gør andendelen anderledes end alle andre spil.

1. Disse er ødelagte objekter, dynamisk lys. Selv disse forhold kan ødelægges.
  2. Realistiske begivenheder. Alle sprøjtene har alle rustler en fuldstændig tegning og detalje, på grund af hvilken virkningen af tilstedeværelse fremkommer. Selv blodet i løbet af kampen forsvinder ikke som tidligere, men forbliver hældt.
  3. Genopfyldning af våbenens arsenal. I stedet for 19 kategorier er 70 typer våben nu tilgængelige for deltageren. Deres mangfoldighed og fantastiskhed gør dig til at føle dig som en fremmede invaderer.
  4. Våben er tilgængelige for alle, uanset hvilken klasse der er valgt. Våben fra Medic-klassen er tilgængelige for Berserker.
  5. Detaljerer billedet, når du optager bevægelse og under kamp. Der var flere slagtilfælde, skader i forskellig grad.
  6. Gratis pumpe tegnet. Deltageren selv vælger hvad og hvor han skal forbedre sig og udfører særlige opgaver.
  7. Fjender er blevet endnu mere kloge! Nu gør monstre gruppeangreb, de ved, hvordan man bruger improviserede elementer i kamp.

Således er ændringerne tydelige umiddelbart efter lanceringen af Killing Floor 2. Det blev endnu mere interessant at spille på netværket - buggiesne forsvandt næsten, legetøjet laver ikke og bremser ikke.

Hvordan man pumpe ud et tegn?

For at forstå, hvor godt dette spil er, skal du køre det. Hvad angår systemkravene, kan du installere det på næsten enhver PC Killing Floor 2. Hvordan spiller man for at overleve i en sådan krig? Det sværeste spørgsmål! Deltagere, der prøvede deres hånd på spillet, kom for lang tid til den konklusion, at denne underholdning i princippet er værd at passere, men for en komplet sejr behøver du kun at pumpe din karakter korrekt. Gør ikke ubrugelige opgaver forgæves. Fra dem er der ingen brug, ingen udvikling i udstyr. Selv om sådanne opgaver kan udføres meget (mini-quests), så vil faktisk skader fra dem være mere. Du vil hurtigt pumpe karakteren, gøre det ved at gøre store opgaver på én gang. Og resultatet er større, og ændringerne er mere oplagte.

Udtalelse fra deltagerne

De spillere, der allerede har prøvet dette spil, bemærkede en række nøglepunkter. Dette er en interessant historie: det er ikke et trivielt mos, men overlevelse for et højt mål. En ejendommelig pumpe af karakteren: Du kan uafhængigt vælge de talenter, du har brug for at udvikle 100%, brug ikke dem, der ikke er nødvendige. Et stort udvalg af våben og mulighederne for deres brug (jo mere avanceret maskinen ser ud, jo mere originale er dens handling). Fremragende grafik og detaljer - at bruge tid til et sådant spil er simpelthen flot. En lille sum: spillet er virkelig gjort kvalitativt, plottet er interessant, og hvis du leder efter en anstændig underholdning for dig selv, så er det Killing Floor 2, der bør være foretrukket.