TravelingRejsetips

Jevpatorija Dolphinarium: Program præsentationer, fotos og anmeldelser

Det er umuligt at forestille sig en ferie uden kystbyen delfinarium. Cirkus forestillinger med deltagelse af indbyggerne i havene på udkig efter publikum i alle aldre. Jevpatorija Dolphinarium - en af de mest populære i Krim. I dag, er det placeret i en stor moderne bygning og behager publikum forestillinger dagligt.

Den nye delfinarium med en glorværdig historie

Først delfinarium i Jevpatorija åbnede i 1997. Er en underholdnings kompleks i bygningen kurbade, beliggende på havnefronten i Gorky. I 15 år, den Dolphinarium glade beboere og besøgende med gode ideer.

Men i midten af 2000'erne blev det klart, at komplekset er ikke egnet til permanent indhold af havdyr og shows. Gamle Jevpatorija Dolphinarium var for lille auditorium (til 250 personer), var behov for ajourføring og renovering udstyr.

den nye bygning blev påbegyndt i 2009. De første forestillinger i det nye delfinarium begyndte i 2012. Konstruktionen ligner den klassiske cirkus, men i stedet for arenaen - en stor swimmingpool. Bygningen har en kuppelformet tag, den centrale del er udvidet i den varme årstid. Ud til vandet i arenaen delfinarium er to flere puljer med hvile og træne de vigtigste aktører. Moderne vand filtrering systemer gør kæledyr er komfortable og så tæt som muligt på de naturlige forhold.

Jevpatorija Dolphinarium: foto og beskrivelse af de repræsentationer

Auditoriet af Dolphinarium er beregnet til 800 mennesker. Tribunerne er designet, så du kan nyde forestillingen helt fra enhver tier. I showet-programmet Dolphinarium deltager venlige team af entertainere. Denne fire øresvin, to hvide hvaler, to søløver og fire søløver.

Sæsonkorrigeret Jevpatorija Dolphinarium behager sine gæster med den opdaterede software. Under præsentationen, kan du se de klassiske tricks, såsom at hoppe, lege med ringe og kugler, "dans". Udført af kunstnere fra det delfinarium og nogle af de unikke elementer i show-programmer udviklet af lokale undervisere. Hvis du mener de anmeldelser tilskuere, performances ganske lange og meget interessante.

Svømning med delfiner og andre overraskelser for publikum

Programmet tilbyder en række repræsentationer af hver lotteri for tilskuere. For eksempel i en auktion, kan du købe et billede tegnet af en delfin-format. Efter afslutningen af showet for et ekstra gebyr, kan du tage et billede med skuespilleren kunne lide. Jevpatorija Dolphinarium har medicinske faciliteter i Bay Donuzlav søen. Fænomenet med delfin stadig ikke forstået af mainstream videnskab. Men mange læger erkender, at kommunikationen med delfiner og dele svømning positiv effekt på patienter med en række kroniske sygdomme. Sandsynligvis den hemmelighed - i ultralyd stråling transmitteres disse fantastiske havdyr. Når du besøger delfinarium kan du lære mere om de programmer, der tilbydes delfin og tilmelder sig for sessionen.

Den driftstilstand af delfinarium

I dag for at se showet i Yalta havdyr kan være fra tirsdag til søndag inklusive. På mandag, den delfinarium er en rengøring dag, og det er lukket for besøgende. I den kolde årstid, er to forestillinger afholdes hver dag: klokken 11.00 og 16.00. Jevpatorija Dolphinarium tilstand ændrer sig med debut af den aktive turistsæsonen. Fra maj til oktober, er forestillinger afholdt fire gange dagligt.

Delfinarium er placeret ved byen Yevpatoriya, gade Kiev, 19/20. Let at komme her ved byen transport offentligheden. Det næste stop - "resort" Orlenok "til det fulgte sporvogn № 2, taxier № 6, 9.

Udgifterne til billetter, rabatter

En voksen billet til showet i Dolphinarium er værd 1000 rubler. Børn under 12 år kan se showet for 600 rubler. Børn under 5 år følge sådanne delfin gratis, ledsaget af en voksen (ingen sæde). Se resultater uden at skulle betale billetten kan være medlemmer af Den Store Fædrelandskrig. Afklar tidsplan Jevpatorija Dolphinarium kan du ved at kontakte kontorerne billet. Billetter kan købes før showet.

Bruger anmeldelser

Hvis du bor i Jalta og nyd livet i havet, skal du sørge for at besøge den lokale delfinarium. Denne mall ligger i en moderne bygning. Det betyder, at du ser showet vil være den mest komfortable og praktisk. Præsentation af program som mange seere. I deres svar Besøgende delfinarium separat bemærkes, at den voksne at se showet er interessant samt børn. Marine aktører altid ser sund, velplejet og ikke bliver træt at behage publikum med nye tricks.

Jevpatorija Dolphinarium har positive anmeldelser og på grund af de mange forskellige tjenester, der tilbydes. Der kan være kvalitativt hvile hele familien. Når delfiner en kiosk med souvenirs og snacks. Under præsentationen, kan du deltage i konkurrencer og vinde flotte præmier. Efter showet, til alle dem, der ønsker at tage et billede med delfiner. Du kan bruge dit eget kamera eller en professionel fotograf til at stole på kameraet. Indtryk fra besøg i delfinarium i Jevpatorija forlod masse, billetprisen er acceptabel.