Publikationer og skrive artiklerFiktion

Gabriel Troepol'skaya, "White Bim Black Ear": anmeldelser af bogen, en sammenfatning af hovedpersonerne

En af de mest berømte værker af sovjetisk litteratur er romanen "Hvid Bim Black Ear". Anmeldelser af bogen Gavriila Troepolskogo meget positiv: dette arbejde bragte straks forfatteren-Union popularitet og berømmelse. I sin forklaring af den berømte film blev lavet, som har fået international anerkendelse. En enkel og rørende historie om ejeren af hunden venlige på en gang faldt i kærlighed, så historien fortjente indtastet den gyldne fond af sovjetisk prosa. Forfatteren blev tildelt den stat Prize i USSR, og filmen blev nomineret til "Oscar".

På komplikation af plottet

Troepol'skaya skrev i 1971, "White Bim Black Ear". Anmeldelser af bogen viser, at læserne kunne rigtig godt lide rørende billede af en hund. I tidlige værker, lærer vi, at hvalpen ville drukne, men han tog sig selv en forfatter Ivan Ivanovich. Han gik ud og forlod hvalpen hjemme. De fleste læsere bemærker succesfulde øjne. Ifølge dem, den tilsyneladende enkelhed af historien forfatteren har formået at dygtigt formidle de følelser og følelser af hovedpersonen, hans taknemmelighed og hengivenhed til ejeren, samt holdningen til verden. Ud fra dette perspektiv, mange læsere rette i forhold til begyndelsen af historien kendte værk "White Fang" af amerikanske forfatter D. London, som også fortæller historien om dannelsen af personlighed i ungen naturen.

Arten af Bima

Måske den mest rørende historie om dyr i sovjetisk litteratur er produktet "Hvid Bim Black Ear". Anmeldelser af bogen viser, hvordan dette arbejde skulle appellere til læserne. Fokus for deres anmeldelser, de naturligvis giver hovedpersonen. Ifølge dem, forfatteren var i stand til at gengive den meget indre verden Bima og hans karaktertræk. Hund voksede meget klog, slagfærdig, han greb alt bogstaveligt talt på flue. To år senere var han allerede i stand til at skelne mellem hundrede ord relateret til hus jagt. Men de fleste læsere ligesom den måde, Troepol'skaya afbildet relationer Bima og sin herre. Clever hund med ordene fra øjne og ansigt kunne gætte stemningen i Ivan Ivanovich, og hans holdning til de mennesker omkring.

Om begyndelsen af konflikten

Temmelig simpel plot andet produkt "Hvid Bim Black Ear". Anmeldelser af bogen, dog tyder på, at læserne kunne lide i første omgang, ideen afholdt af forfatteren i hans historie: temaet venskab, loyalitet, troskab og med den overbevisning af det onde og forræderi. Hen mod midten af historien Bim mødes med en ond tante, som straks tog en modvilje til de fattige hund. Det er uretfærdigt at klage over ham, på trods af, at selv formanden for House Udvalget erkendte, at hunden ikke er farlig for samfundet. Dette første møde med en ond kvinde Bima efterfølgende førte til en trist slutning.

Søgningen vært

En af den berømte sovjetiske forfatter er Gabriel Troepol'skaya. "Hvid Bim Black Ear" - hans mest berømte værk. Den væsentligste del af fortællingen dækker historien om jagten på sin herre hund, som pludselig taget på en kompliceret operation. Ifølge de fleste læsere, denne del af historien er den mest dramatiske og hjerteskærende. Mens du søger efter Bim oplevet en masse modgang, mødtes med både de gode og de onde mennesker, der behandlede ham anderledes. For eksempel kan en elev Dasha og lille dreng Makulerer behandlede ham meget omhyggeligt. Sidstnævnte endda formået at fodre hunden, der nægtede at spise under fraværet af ejeren. En god pige, bragte ham hjem og fastgjort til kraven plak forklarer historie af hunden. Men efter et stykke tid kom til samler af hund skiltene til Grå (manden i gråt tøj), som behandlede ham meget groft og kørte fra sit hjem.

ensomhed

En af brusere og rørende historier præsenteres for sovjetiske læsere Troepol'skaya. "Hvid Bim Black Ear" - et værk om det komplekse forhold mellem hunde og mennesker. Meget snart vi lærte hengivne PSE studerende og beboere i byen. For Bimom begyndte at se sin ven Tolia. Mange børn var sympatisk helt, der i mangel af ejeren har ændret sig meget tyndere. Feedback fra læserne er en af de sørgeligste dele af historien. Men Bim stadig søgte vært. Disse søgninger var forgæves i øvrigt når han følte lugten af Dashi, løb efter toget og ved et uheld ramte hans pote ind i skinnen. Og selv om føreren at bremse i tide, hunden alvorligt såret hans ben. Han har en ny fjende - Grå skrev en klage til politiet, at Bim bed ham.

Den nye ejer

I produktet "Hvid Bim Black Ear", hovedpersonerne af som er omfattet af denne anmeldelse, skuespillerne er mennesker af forskellige karakterer. Efter et stykke tid, hunden solgte føreren hyrde Hirsanu Andreyevich. Han elskede hund, lærte dens historie og besluttede at tage sig af det, før tilbagelevering af Ivan Ivanovich. Jeg er knyttet til Bimu hyrde og søn Aljosja. En Bimu forelskede sig i sit nye liv: han begyndte at hjælpe sin herre til at græsse får. Men når hunden tog at jage en nabo hyrde Klim, som slog Bima ondt, fordi han ikke slutte en såret kanin. Ifølge læsere, i disse dele forfatteren dygtigt kontrast gode og onde figurer af mennesker gennem øjnene på hovedpersonen. Han flygtede fra sin nye herre, fordi han var bange for Klim.

udfald

historie "Hvid Bim Black Ear" Det er meget trist slutning. Hovedpersonerne af stykkerne har været både gode og onde mennesker. Makulerer drenge og Aljosja begyndte at lede efter en forsvunden hund, og venner. Tolley far imidlertid ikke ønskede sin søn til venner med almindelige mennesker og havde en hund, så alle mulige måder forstyrret søgningen. I mellemtiden tante gav sobakolovam Bima, og han døde i van, forsøger at komme ud. Ivan snart vendte tilbage efter operationen. Han lærte om forsvinden af hunden og fandt det i karantæne værftet allerede død. Herved billedet er Troepol'skaya master-tegn. "Hvid Bim Black Ear" (sammenfatning af produkt, du har lært af denne artikel) - en rørende historie, som på trods af den triste slutning, men efterlader en let følelse i læseren. Mange af dem siger, at det trist slutning noget lyste beskrivelse venskab af børn med Ivan Ivanovich. Han efter nogen tid tog en ny hvalp, som også gav tilnavnet Hvide Bim Black Ear. hund racen faldt også sammen - engelsk setter.