Filmen "Zodiac": anmeldelser seerne

Fra forfatteren til de spændende "Spil" kanoniske thriller "Syv", og er blevet en klassiker af filmen "Fight Club" på den 60. Cannes Film Festival, overraskende, ikke forvente nogen særlig nervøs stød eller ærefrygtindgydende kunstneriske lækkerier og åbenbaringer. Og efter premieren og fik en, og den anden. "Zodiac" (film 2007) filmskabere deltager festivalen filmvisninger, umiddelbart efter premieren blev ophøjet til rang af religiøse malerier i moderne tid.

uløste Historie

Historien om den menneskelige eksistens, hvor opfindsom end enhver forfatter, manuskriptforfatter og instruktør. Derfor uløste mysterier fra fortiden og stadig gnider kreative hoveder, tilskynde filmskabere og forfattere igen og igen vender tilbage til de enkelte episoder - heroiske eller skamfulde i historien om den menneskelige civilisation. En af de store uopklarede sager om amerikansk retfærdighed er Døden, som syvogtredive mennesker var blevet berøvet sit liv forfærdende forbrydelser af seriel seriemorder tilnavnet Zodiac, de tolv års blodig høst.

Hvis du kommer til at arbejde på produktionen af det næste projekt, instrueret af David Fincher med beundringsværdig grundighed og et halvt år på at studere alle de arkivalier, jeg forsøgte at gennemføre sin egen undersøgelse, for at forstå fænomenet i dyrekredsen. Film, 2007, der har en høj placering IMDb: 7,70, betragtes som en af de bedste værker af den visionære.

Den klareste "rookie" Hollywood 90

Mange tilskuere, se filmen "Zodiac", kommentarerne med kyniske bemærkninger, hvori han hævdede, at direktøren for børn, der lider af posttraumatisk syndrom, baseret på den urbane folklore om den frygtelige Zodiac. Faktisk er effekten af at se båndet er nemt sammenlignes med at læse en stor dystopi, hvor uløseligt blandet nutid og fortid, og der er ingen fremtid overhovedet. Direktøren formået at skabe en reel rolig mareridt. Fincher ikke overholder standarden genre ordning, ignorerer personlige egenskaber, i sin forskning, han går meget længere, så ondt i sin ultimative billede og generaliseret. Han har ikke demonstrere et onde, som i sig selv er ikke let, viser han sin manipulation af massernes bevidsthed, fremkomsten af massehysteri og lande af interesse for det onde. Det er grunden til Devida Finchera kaldes - føreren af suspense, og filmen "Zodiac" retsenzorov anmeldelser er placeret som den mest virtuose arbejde en visionær. I filmen, som er baseret på virkelige politirapporter, direktør dygtigt fastholder spændingen i to og en halv times tid-føring, inviterer beskueren med de centrale figurer - en journalist, en politibetjent og tegneren - at forstå processen med at tænke på identiteten af en seriemorder.

Hovedpersonerne i filmen

Af den måde, med de vigtigste figurer fra Fincher viste sig en interessant ting. Før publikum er ikke blot politiet, kunstner og journalist - er den arketypiske Journalist, politibetjent og forfatter, som en slags koordinatakserne, hvor instruktøren udstikker den narrative øjeblikke, hver for sig, de er endimensional, men generelt, at skabe et harmonisk afbalanceret sammensætning. Hver karakter taler personificeringen af forskellige relationer til Zodiac, og under dens forkortning dækker historien om "undvigende" sadist og processen med dannelsen af sociale og kulturelle myter om ham. Naturligvis har dette bidraget til en vidunderlig visionær central ensemble cast af filmen "Zodiac", som for det meste rosende anmeldelser.

Afspilning de vigtigste roller

I virkeligheden, i filmen "Zodiac" aktører perfekt afstemt. Dzheyk Dzhillenhol ( "Brokeback Mountain", "Captive") spillede rollen som Robert Greysmita, Mark Ruffalo ( "The Avengers", "Shutter Island") dygtigt forvandlet til Inspector Dave Toschi og Robert Downey Jr. ( "Iron Man", "Sherlock Holmes") møde for publikum i form af journalisten Paul Avery. Spillet af aktører (navnlig Downey ml.) Great. Men i filmen, som i det virkelige liv, er der ingen helte. Alle er potentielle ofre, og det onde har intet billede. Det er en unik fincherovskim suspense spildt omkring narrative film.

For beskueren med en rig fantasi

Det er ikke underligt, at filmen "Zodiac" anmeldelser publikum vurderer anderledes. For den offentlige til tilstedeværelsen af voldelige fantasi - det var fantastisk, smuk, levende og mindeværdig. Selv om formen af båndet svarer til den kunstneriske krønike af mættede episoder af politiet og efterforskningsmæssige rapportering. Denne kunsthistorie artefakt, der repræsenterer kinorebus nysgerrig.

Fra den synsvinkel den anden indbyggere, billede Fincher er en tør rapporter, rutine retro detektiv uden en antydning af kunstnerisk lækkerier, og udtryk for en dødelig afsløring i Hollywood.

Direktørens pedanteri

Grundlaget for "Zodiac" scenarie lagt af Robert Greysmita - virkelige liv praktikant, når tegneren som prøvede at selvstændigt undersøge sagen i dyrekredsen i flere årtier, efter skrevet flere artikler og bøger. Imidlertid er det scenario ikke stemmer overens med de kanonerne af fiktion, er det i orden skræddersyet til sandheden om livet, indspillet i reelle dokumenter, fordi hverdagen er langt vigtigere for instruktøren af almindeligt anerkendte principper for filmiske "dekorationer". Alle, der er vist i filmen, endda for sandt, selvom fincherskaya pedanteri ikke er know-how i film, det er snarere forfatterens subjektivitet af synet.

Afdeling Feed

Filmen "Zodiac" filmkritikere anmeldelser var meget positiv. I filmene i det første årti af det XXI århundrede, det indtager en hæderlig femteplads. På trods af, at han ikke har forårsaget megen spænding på kontoret, på IMDB projekt Fincher indtastet Top250. Billede virkelig er værdig, at skabe en professionel, men ikke formodes at fremkalde begejstring blandt et bredt publikum, men snarere kammer bånd, kunne lide det ikke hver mand på gaden.

"The opvågnen Stjernetegn"

Af den måde, er navnet på stjernetegn og ikke navngivet af politiet i dag, og ekkoer af drabene stadig nå de offentlige mystiske postkort usigneret afsenderadresse og andre mystiske nøgler. Historien fortsætter med at hjemsøge det samfund, selv om det er bedre at forblive kun i biograferne. I begyndelsen af juni 2017 blive frigivet i biograferne verden billede af den canadiske britiske instruktør Jonathan Wright kaldet "Awakening i dyrekredsen." I det nye projekt fortælling er centreret om par med ustabil økonomisk situation, som falder i hænderne på den gamle motion-picture-film, krønike, der filmede sig selv Zodiac. Filmen 2017 er usandsynligt at gentage succesen med afkom Fincher, selvom bygge enhver spekulation er for tidligt. Ifølge forfatterne, parret gift, ikke går til politiet giver ikke fundet beviser siden modtaget et tilbud, hvor de fremmede lover enorm sum i bytte for fund. Som et resultat, de tegn, med støtte fra en ven - pawnshop ejer, begynder deres egen undersøgelse, besat af tanken om identiteten af den legendariske morder.

Filmen hovedrollen involverer forskellige aktører: Sheyn Uest ( "De højder frihed"), Leslie Bibb ( "Iron Man", "Kropsdele") og Mett Kreyven ( "Crimson Tide", "Jakobsstige").

"Missionen Stjernetegn"

I historien om verdens filmindustrien, er der flere malerier i varierende grader, bliver diskuteret dette spændende tema, for eksempel: "Zodiac" Aleksandra Balkli og eponyme franske mini-serie. Men de enkelte billeder er, har lignende navne og helt anden betydning, som den tredje del af franchisen "Armour of God" under overskriften "Mission Zodiac". Filmen 2012 er væsentlig i, at det er en absolut udtænkt af Dzheki Chana, der formåede at tale til ham i 15 former: Director, manuskriptforfatter, producer, kunstner, direktør af kamp koreografi, operatør, stuntman og, selvfølgelig, skuespilleren. Selvom den næste fortsættelse af filmen "Armour of God" projekt Chan lavet den indenlandske forhandlere, er det originale bånd kaldet CZ12 (Chinese Zodiac 2012). Projektet kan placeres som en nyfortolkning af den oprindelige idé, som en direkte sammenhæng med de tidligere dele af filmen der. Der flot skattejæger asiatiske Hawk, alias Jackie C (Jackie Chan), får til opgave at finde og returnere de 6 bronze dyrehoveder før udsmykning Beijing Summer Palace og mangler. Også i filmen er der masser af spektakulære scener: løbet i en dragt udstyret med rulle hjul nærkamp i himlen, på jorden og under jorden, i junglen og vand, diskret romantisk linje, rumlig moral i finalen.