Filmen "shame": kommentarer og anmeldelser

Drama "Shame" af britiske filmskaber Steve McQueen har vundet brændende kærlighed til kritikere, modtog et imponerende antal smigrende anmeldelser og priser, herunder fire præmie Venedig Film Festival. Efter offentliggørelsen af et billede af valseværk genstand for offentlig opmærksomhed. Det har allerede reageret ikke så klar på filmen "Shame". Anmeldelser af biografgængerne, er dog mere positiv. Men blandt den entusiasme og beundring smutter en masse negative kommentarer, fuld af manglende forståelse og misforståelser.

Plottet er almindelig film, hvis ikke enkel, som dog modsvares af en karismatisk spil Michael Fassbender og Keri Malligan. Deres helte skabte alvorlig konflikt midt i naturalistiske sexscener, de imponerende New York baggrunde og generelle monotoni billede script "Skam." Filmanmeldelser (historie gav mange grunde til en diskussion) og revision vi vil se på i det følgende.

Plottet i filmen "Shame"

Brandon Hero Fassbender - vellykket bosiddende i Manhattan, hvis udseende obskønt attraktiv. Hertil kommer, det er simpelthen en prøve af respektabilitet. Der er dog i ham behersket udtryksløst løsrivelse i hans øjne, at der fra det første skud antyder nogle mangler i hans personlighed.

Man demonstrerer den iskolde ligegyldighed over for alt undtagen sex, som er den eneste incitament for dens eksistens, ødelægge ved roden af alle følelser og sund interesse i noget, bortset fra samleje.

Meningen med livet er blevet velnærede New Yorker pornoroliki af Internet sex chat rooms, prostituerede, engangs kvinder og konstant onani. Men Brandon ikke se dette som et problem, så længe lejligheden er ikke helten bryder hans hysteriske søster, hvis svimmelhed og impulsivitet bryde den sædvanlige måde at hans liv, der forårsager mandlig aggression, afsky, og en dyb følelse af skam.

Awesome spil Michael Fassbender

Indre tomhed Brandon Maykl Fassbender gav mesterlig. Hendes føler fysisk. Det gennemsyrer usynligt fra start til slut hele filmen "Shame". Gæst seerne om hans spil meget entusiastiske, faktisk det sætter tonen for filmen. Og ikke uden grund, kritikere hævder, at rollen som en moden mand, der lider af satiriazis - Fassbender bedste arbejde af hans karriere.

Brandon hæmmede bevægelse, hans ord, som han synes næsten ikke presser ud af sig selv, er udtryksløst blik og følelsesmæssige sterilitet helten gjort til at føle sig utilpas, som om i en anden verden, hvor der ikke er plads til noget menneske.

Brandon ikke ubalance. Leder kan findes gigabyte porno på hans kontor computer, og en søster - ringende telefon, appellerer til hans broderlige følelser, han også vil bære denne kolde, og hans øjne lyser op kun i forventning om en ny engangs-forbindelse. ankomsten af Sissi Dog vil bringe ind i hans liv kaos, som i hele filmen, "Shame".

Skuespillere og vurderinger Keri Malligan som Sissy

Følelsesmæssig jazzsangerinde med en forkærlighed for selvmord bryder ind på badeværelset, når Brandon travlt onani bliver et vidnesbyrd om hans sex-spil i chatten, og top det alle fører til lejligheden af sin bror som chef, der hengiver sig til seksuelle fornøjelser.

Sammen med bevidst uforskammethed og promiskuitet i adfærd Sissi demonstrerer følsomhed og sårbarhed. Forsøg på at nå ud til Brandon, samt til elskere fiasko, afslører sjælen af publikum, hjælpeløse og afvist af alle. Sissi er vævet af modsætninger, ligesom sangen New York, New York, som hendes præstation er blevet paradoksalt nok fra den snoede smash hit i en trist ballade. Kombinationen af en uhyrlig tactlessness, og Ustyrlighed afvist med oprigtighed naturligt vække seeren skam eller foragt aversion kombineret med forargelse.

Sissi - den sande modsatte af Brandon. Og Keri Malligan udført trygt denne rolle, som det fremgår af den opnåede hendes Hollywood Film Festival Award for bedste mandlige hovedrolle. Sissi har bragt en hel del følelser i filmen "Shame". Anmeldelser om spillet aktører imidlertid ujævn. Hos Mulligan seere reagerer ganske behersket, men den virkelige Laura får Fassbender.

Tvetydig forhold mellem tegnene

Den største anstødssten i analysen af film blive smertefuldt forhold mellem Brandon og Sissy, der gør dette mysterium filmen "Shame". Kommentarer og anmeldelser er fulde af antagelser. Som kritikere siger, Sissy er ikke kun en byrde for sin bror, men også en kvinde, med hvem Brandon, i princippet, kan der være noget, så hun bliver en overflødig element i hans liv.

Publikum er også oprørt over adfærd hovedperson, så fordømme hans søster, og nogle har fange de noter i deres forhold incest. Alt for mærkelige og tvetydige scener vises, når Sissy vises før Brandon nøgen, kravler ind i hans seng nøgen eller slagsmål med sin bror på sofaen. Hun selv nogle seere tror erotomankoy, og konflikten mellem de tegn skylden på pervers jalousi Brandon.

Men for mange, denne idé synes absurd. Smertelige forhold helte alle ser på sin egen måde. Efter konflikten er baseret på, hvordan en person opfatter filmen "Shame". Anmeldelser adskiller sig med hensyn til det grundlæggende problem med Brandon.

Afhængighed eller livsstil?

Kontroversiel bliver afhængige af køn hovedpersonen. Mange spekulerer på, om han er syg, virkelig? Måske livsstil Brandon - hverdagskost i dagens samfund, som ganske enkelt ikke accepteres erklærer åbent? Dette spørgsmål konfronterer tilskueren filmen "Shame" (film, 2011). Anmeldelser, viser imidlertid, at de fleste opfatter hans opførsel som seksuel patologi, der i det mindste skal behandles af en specialist.

Udseendet på scenen Sissi fører ham til realiseringen af deres egen underlegenhed og behovet for forandring. Men de første par år, forholdet til kollega Marianne kun forværre situationen, fordi kroppen nægter Brandon, knap i horisonten, der er en følelse. Mislykket nærhed skubber den tilbage, hvilket får helten til denne følelsesmæssige krise.

Afhængigheden af denne art gør det trivielle film "Shame". Anmeldelser biografgængerne sætte det på lige fod med den berygtede film "Requiem for a Dream". Afhængighed, men som den håbløshed, er deres samlingspunkt. For nogle nålen til det andet køn er grundlaget for total nedbrydning af individet.

erotisk orgie

Stiven Makkuin film fyldt med et imponerende antal seksuelle scener. Men de endeløse sex, onani, nøgne kønsdele mod forventning ikke vække særlig vrede, vrede og klager over instruktøren, dristigt viser soft-porno på skærmene. Naturalisme, som seerne siger harmonisk integreret i filmen "Shame". Anmeldelser biografgængerne yderst tolerant, måske fordi oprindeligt erotik Brandon ligner patologi. I forbindelse med hovedpersonen bliver selv ukønnet sex smertefuldt, kulde, frastødende. Den Stiva Makkuina film han ville forårsage skam, selvom fjernet fra den indlysende æstetiske.

insinuationer

Formålet med ophedet debat var den insinuationer, der gennemsyrer filmen "Shame". Beskrivelse og anmeldelser om det veltalende hentyder til det faktum, at meget stadig er uklar og vag for publikum.

I sætningen af helte blot nogle hints til at tilskynde til overvejelser og spekulationer. Manglen på klare forklaringer og mute givet konflikt er alarmerende og irriterende for mange biografgængere, der forårsager negativ feedback. Picture McQueen kritiseret for manglende dybde, ideen om globalt design.

Mange mærkeligt: Hvorfor skyde en film? Men hvis en eller anden denne film - historien om den tomme liderlige degnen og hans dumme skødesløs søster, for andre - en katalysator forudsætninger og jord til eftertanke.

kvinden

Formålet med alle mulige fantasier og blive meget billede af en kvinde med en vielsesring på hans finger, der i en undergrundsbane bil møder Brandon i begyndelsen og slutningen af filmen "Shame" (film, 2011).

Svar om det er fulde af spekulation. Billedet af en bevidst symbolsk, og symbolik af publikum vil have som en helhed, og hele filmen, analysere dig selv. Innocence i begyndelsen og i slutningen af åbenlys vulgaritet fortolkes forskelligt. For nogle er det billede af en kvinde i metroen - en afspejling af ændringer i personlighed Brandon, til den anden - en del af omgivelserne, skabt af McQueen.

Dybe ændringer hovedpersonen er også ganske kontroversiel. Alle vil opfatte i hans film "Shame". Anmeldelser, Anmeldelser af oprettelsen af den britiske filmskaber tvunget til at opfatte den levende billeder, fuld af gåder, som en blank tavle (tabula rasa), hvor den opmærksomme seer vil skrive, hvad han dikteret af fantasi.

Som konklusion

"Shame" - det er spørgsmål uden svar, lidt vil blive begejstret. Drama, i virkeligheden, grænser til kunst hus, som helt sikkert antyder, at det er usandsynligt, at være af interesse for offentligheden. Insinuationer, depressiv stemning, monotont forløb irritere mange. Men at fjerne filmen "Shame" kredit (anmeldelser bekræftelse) Confidence ikke-standard filmfans Stiven Makkuin stadig er berettiget.