Filmen "Loft": anmeldelser seerne

I de senere år har en thriller genvundet sin tidligere popularitet. I boksen er der et stort antal film med ekstremt spændende historier. Den samme type film, endelig, var i en fjern fortid. Især de europæiske filmskabere er lykkedes, havde tid til at udtrykke sig i Hollywood. Et sådant menneske er Erik Van Looy, der skabte en bemærkelsesværdig film, der hedder "Loft" (The Loft, 2014), som kom ud i biograferne i Rusland og havde stor succes med publikum.

filmen

Filmen "Loft" positiv feedback natur ofte får det til plottet. Dette er ikke overraskende, fordi han allerede var kendt af mange, og han blev accepteret meget godt i den oprindelige version. I bymidten, fem bedste venner, der kender hinanden i ganske lang tid. De jævnligt deler med hinanden deres problemer og ofte mødes for at have det sjovt. Hver af dem har længe har koner, som de elsker. Men som det ofte sker, familien idyl de keder sig. De vil have spænding, der ville sprede sit seksuelle liv.

Når det kommer til et hoved, de synes er en rigtig god idé. De leje et værelse på hotellet og bringe tilbage fem elskerinder. De planlægger at tilbringe en uforglemmelig aften med dem og opfylde alle deres behov. Men alt dette i sidste ende bliver til en reel mareridt for hver af dem. Indenfor de finder et lig i rummet af en af pigerne. Hun blev brutalt myrdet. Gør det kunne kun nogen til stede i rummet. Hvem og hvorfor gjorde denne forfærdelige forbrydelse? Venner begynder at mistænke hinanden. Situationen er ved at varme op til grænsen ...

Instrueret af

Filmen "Loft", som gennemgår vil blive diskuteret nedenfor, blev filmet talentfulde belgiske instruktør Erik Van Loyem. Det mest bemærkelsesværdige i alt dette er det faktum, at kun fem år før det, tog han den samme film, kun derhjemme. Der, han havde sådan en bragende succes, at Hollywood-producenterne besluttede at skyde en genindspilning. Det er derfor, de inviterede Van Loya, som endnu en gang udnyttede dette scenario. Disse film er ikke meget forskellige fra hinanden. Ja, de var inviteret til de andre, langt mere berømte skuespillere. Men historien selv er forblevet uændret. Og hvis du ikke har set den oprindelige, vil genindspilning behage dig til helt deres intriger, der holder i spænding indtil den bitre ende. Ofte filmen "Loft" anmeldelser kaldt interessant og uforudsigeligt, men det kan kun høres af dem, der ikke har set originalen.

Denne praksis, når en europæisk reshoot filmen i Hollywood, bruges ikke for første gang. Er det tilstrækkeligt at minde om Michael Hanako - forfatter til den meget roste thriller "Funny Games". Her er det kun ikke bare en genindspilning fjernet, men kopieret deres mesterværk ramme til ramme. Tilstrækkeligt usædvanlig tilgang, som i dette tilfælde have været undgået.

cast

"Loft" (film) planlægge positive anmeldelser modtaget for den vidunderlige stemmer. I den amerikanske udgave af filmen tog temmelig velkendt personlighed, som du kan se i mange Hollywood-film i de seneste år. Lad os tale om de enkelte aktører individuelt.

Karl Urban

Den vigtigste rolle spillede Karl Urban - en meget talentfuld mand, i stand til at spille i enhver genre. Mange kender ham for trilogien "Star Trek", hvor han gik til en af de vigtigste roller. Urban spillede også rollen som Judge Dredd i den seneste filmatisering af den eponyme tegneserie. Også på listen er referatet af skuespillerens værker som Doom, "The Bourne Supremacy" og "The Lord of the Rings". Den "Loft" til ham for første gang i lang tid gik langt mere kompleks psykologisk rolle kræver erfaring i dramaet. Og jeg må sige, Karl Urban klaret sin opgave. Hovedsageligt på grund af hans arbejde, denne film viste sig så bemærkelsesværdigt.

Dzheyms Marsden

En anden stjerne i "Loft" var Dzheyms Marsden. Du kan kende ham ved denne berygtede værk som "Spor 60", "X-Men" og "Superman Returns". Karriere han stod langt mindre vellykket end Karl Urban. Men det ophæver ikke det faktum, at Marsden er stadig i stand til at give en stærk rolle at overraske publikum med sin leg.

Wentworth Miller

Denne mand er meget velkendt for mange af vores seere. Først og fremmest er han stjernen i den populære serie "Escape", som i øvrigt, for nylig begyndte igen sendt på tv. Den "Loft", han spillede en mindre karakter Luke og viste sig at fans, der ikke er gidsler for en rolle, som det ofte sker med tv-skuespillere.

Matthias Schoenaerts

Matthias Schoenaerts - langt mindre kendte mennesker. Men du behøver ikke fremhæve det i denne artikel, vi kunne ikke. Sagen er, at dette er den eneste skuespiller, der også har spillet i den oprindelige "Loft". Og i denne version af filmen, han igen spillede den samme rolle som Philip.

Ved filmen "Loft" publikum og kritikere blev blandet. Som det ofte sker, blev den første film opfattes meget bedre end genindspilningen. Sagen er, at historien i "Loft" er stort set ikke anderledes end originalen. Så dem, der er fortrolige med filmen 2008, se denne version er ret kedeligt. Men det er svært at benægte, at fjernede alle ganske stilfuldt og atmosfæriske. Filmen "Loft" er evnen af gode anmeldelser "kildre". Spænding ikke efterlader beskueren hele timingen.

Også mange fans af genren fejret god cinematografi Nicolas Karakatsanisa. Men alt dette ikke redde den "Loft" (film, 2014), anmeldelser, hvoraf selvom der er positive fra en fiasko i billetindtægter. Noget gik galt. Det ser ud til, at plottet er godkendt, og arbejdet i besætningen fundet en positiv reaktion, men også den masse publikum simpelthen ignoreret denne historie, på trods af tilstedeværelsen af stjerner på rollelisten. Det forekommer os, det er derfor den belgiske instruktør Erik Van Looy, da det aldrig tog fart.

interessante fakta

I første omgang rolle i filmen "Loft" dækker et stort antal andre stjerner. Navnlig kunne en nøglerolle at spille ikke bare nogen, og han Elaydzha Vud, der dengang var på toppen af sin popularitet. Men på grund af uoverensstemmelser han måtte forlade projektet.

Desuden blev den ledende rolle også overvejet Tobi Maguayr. Men han har undladt at nå til enighed med studiet. Det samme skete med Rozamund Payk, Patrikom Uilsonom og nogle andre Hollywood-stjerner. Vi kunne få en virkelig spektakulær cast af. Men de mennesker, der i sidste ende blev udvalgt til denne film, har klaret deres opgaver.