Fi thriller "tid fejl". Anmeldelser og film ratings

Copyright fantasier om emnet tidsstyring, evnen til at forudsige fremtiden og rejse gennem tiderne på alle områder af kunst - en masse. Og i filmen, og litteratur er forskellige, interessante, virkelig iørefaldende ideer, hvoraf den ene var grundlaget for sci-fi thriller "tid fejl". Anmeldelser debut arbejde som direktør og co-skrev Bredli Kinga modtaget blandet. Rating folie ifølge IMDb var 6,50.

Om spillet med tiden

Emnet er "tid fejl" anmeldelser seerne ofte sammenlignet med en af de "Twilight Zone" episode med titlen "Det mest ubrugelige kamera." Samtidig anmelderne indrømme, at forfatterne af projektet formået at fortrylle publikum, da de udtænkt en måde for kommunikation i fremtiden, og den nuværende er langt fra trivielt.

Hovedpersonerne Finn Kelly og Jasper finde den enhed, der fjerner noget, der er rettet, men i billederne vist ikke er til stede, og nære fremtid - i morgen. Unge straks optagelse som kan bruges enheden til personlig vinding. Hver dag passerer de gennem disse billeder af sig selv sidste dag i konkurrence resultater og gøre en win-win væddemål på bookmakerne.

Ikke uden problemer

Næsten alle kritikere, analysere thriller "tid fejl", af filmen på ideen, der ligger bag det narrative forlod positiv. Dette er ikke overraskende, fordi det er helt sikkert interessant. Så meget sjovt at flirte med tid til en lang tid virkede ikke i moderne kinofantastov. Men ifølge de fleste filmskabere, problemet med maleriet ligger i det faktum, at en idé ikke går langt. Filmene skal være lyse egenskaber tegn, fare, konflikt og yderligere udvikling af forbindelserne mellem hovedpersonerne. Og i filmen, "Runtime fejl" svar understreger fraværet af alle de ovennævnte. Mens kategorisk er det ikke nødvendigt at sige, at direktøren ikke forsøger at gøre noget. Plottet fortælling indført yderligere betingelser, for eksempel, den regel, at billedet være sikker på at "gentage" af hensyn til tiden, og rænkespil bøller, der ønsker at tildele en banebrydende præstation af videnskabsmanden.

Copyright lækkerier

Måske filmen "Time Error 'anmeldelser og vurderinger af filmkritikere er middelmådig på grund af det faktum, at alle grene temmelig sløret. Generelt de føre til en forudsigelig finale, skubber de centrale figurer til uenigheder og konflikter, der passerer i et argument. I dette tilfælde ekstra linjer til tider irriterende, fordi de ikke er holistiske, logisk forbundet, så provokerer udseendet af plottet flænge. Resultatet af en sådan kaotisk måde af fortælling er langt ude og utydelig kulminationen, der ikke kan blødgøre kliffhenger. Så vendte han sig skaberne endnu mere kontroversielle end alle de foregående trin. Af den måde, thrilleren har to oversættelser af navnet - "Fotografier af tid" og "tid fejl". Anmeldelser af filmen i den mest fordelagtige punkt til et andet frihed i oversættelsen af indenlandske distributører.

værdighed billeder

Men mange eksperter gennemgå thriller "tid fejl" venstre meget positive tilbagemeldinger. Fordelene ved projektet, de bar den beskedne omfang af, hvad der sker, og manglen på fantastiske special effects, som er iboende i næsten alle billederne relateret ene eller anden måde med tidspunktet for sammenbrud. I deres autoritative mening, begrænset, begrænset rum og skabe en følelse af intimitet undertrykkende håbløshed realistisk givet til proceduren uden at forsømme omfanget af den personlige karakter af rummet. Og det er en væsentlig garanti for kvaliteten faktor i en række fadæser og fejltrin direktør-debutant.

Men en lignende skæbne venter, enhver fiktion film - fans og kendere af genren omhyggeligt analysere hvert nyt projekt i stykker, finder en uoverensstemmelse kanoner, alle de fejl og logiske uoverensstemmelser skaberne af fortælling.

Sandsynligvis, "Runtime Error 'anmeldelser og seertal er beskeden, fordi tegnene ikke forårsager sympati, medfølelse og tillid af beskueren. Pointen er ikke, at aktørerne udførte deres roller træge og overbevisende, og at actionhelte ulogisk og absurd. Retfærdigvis er det værd at bemærke i spillet, Matthew O'Leary og Danielle Panabaker, der formåede at blande sig med den narrative struktur, har med succes opfyldt alle de plot drejninger. Flatter kan synes en helt George Finn. Skuespiller for overdrevet, skildrer den dårlige fyr hvor det er nødvendigt og ikke nødvendigt.

Kritikere bemærkede, at fungerende trio desværre ikke virker, blev ikke en enkelt kommando med det samme følelsesmæssige stemning. Filmproducenter og opfatte dygtighed af skuespillere af maleriet "tid fejl", skrev anmeldelser behersket, ikke at lade sig tvivle på deres faglighed, flytte skylden på instruktøren, der angiveligt har undladt at formidle sin vision af de enkelte scener til skuespillere.

Opsummering

"Time Lapse" er stadig værd at anbefale at se sci-fi fans og elskere af usædvanlig thriller. Det er virkelig en amerikansk, men ikke en Hollywood-film, det har en særlig charme. Seeren skal se projektet Bredli Kinga - en nysgerrig bånd med en spændende komplikation, men deprimerende problemer i det endelige klimaks og klart fortjener en omhyggelig erkendelse på den store skærm. Måske i fremtiden arbejde af kongen modtog en fremragende remake.