De mest spændende film, hvorfra det er umuligt at bryde væk: rating, beskrivelse, anmeldelser og vurderinger

Biograf har utrolig mange film produceret i en række forskellige genrer. Nogle gange er det ganske vanskeligt at finde noget virkelig værdifuldt. Ofte er seerne over for et problem, som er, at nogle film bare se kede sig. På grund af dette, er nogle begyndt at pause og spole tilbage, hvis ikke resten, og dermed miste meget af den fornemmelse af, hvad der sker på skærmen. Så for dig, besluttede vi at nævne nogle af de film, hvorfra det er umuligt at bryde ud. Liste denne ene kan rette eller ændre efter eget skøn, da vi besluttede at oprette et tilstrækkeligt diversificeret udvalg af spændende film for enhver smag. Og smagen, som du ved, alle forskellige. Nogen tættere på drama, nogen - thrillers. Men det er klart, alle de film fra denne samling indeholder intriger, der holder i spænding indtil den bitre ende.

De mest interessante udenlandske film

с зарубежных кинокартин. Begynd at overveje meget interessante film, hvorfra det er umuligt at løsrive sig fra udenlandske film. Hollywood har altid været i stand til at overraske actionfyldte, og på samme tid, at intelligente film, der selv med imponerende varighed ikke har tid kede sig.

"Mystic River"

Start listen, besluttede vi med denne populære thriller, filmet en veteran fra amerikansk biograf - Clint Eastwood. Det er svært at tro, at i det øjeblik instruktøren i mere end firs år. Sagen er, at deres fulde potentiale instruktør han kunne åbne det i det 21. århundrede. Inden for en kort periode, tog han et par forskellige film, som hver især er fortjener opmærksomhed.

I "Mystic River" fortæller historien om tre bedste venner. Når de har al den fritid tilbragt sammen. Men siden da, det tog mere end tredive år. Nu er de voksne, som hver især i et liv fuld af vanskeligheder. Men når skæbnen bringer dem sammen igen. Tragedien sker der for evigt vil ændre livet for disse mennesker.

Denne film holder i spænding og spændinger på grund af den fremragende detektivhistorie, som forudser denouement er ikke så enkel. Også værd at bemærke er det fremragende skuespil arbejde Shona Penna og Tim Robbins, fortjent modtaget over rollen som den "Oscar".

"American History X"

En af de mest overbevisende film af sin tid. Det viser det problem, der dominerer hovedet på folk i Amerika (og mange andre lande). Vi taler om racisme. Handlingen kredser omkring en overbevist nationalist, som er afsat til sine idealer og uden tøven arrangerer med sine venner razziaer, rydde gaderne i sin fødeby af "snavs". Men alt forandret, efter at han dræber en sort mand i midt om natten forsøgte at bryde ind i hans hus. Helten befinder sig i fængsel, som for altid vil ændre sit sædvanlige liv ...

Den vigtigste rolle i filmen spillet en strålende Edward Norton, og dermed endeligt etableret sig som en stor unge Hollywood-stjerner. Den rolle, som bror til hovedpersonen samt spillet Edvard Ferlong, kendt af mange i filmen "Terminator 2". Måske, i denne film er ingen minusser.

"The Sixth Sense"

"The Sixth Sense" - en anden film, der er umuligt at bryde væk. Supernatural thriller centreret plot er en erfaren psykoterapeut. Han var i stand til at hjælpe så mange patienter, samt at få titlen af de bedste eksperter på deres felt. Men for nylig, i sit liv, alt går galt, da han gerne vil. Konen ønsker ikke at tale med ham, og jobbet ikke bringer tidligere fornøjelse. Når han blev betroet en ny virksomhed. Det er at hjælpe den lille dreng, som for nylig har begyndte at opføre sig meget mærkeligt. Vil hovedpersonen til at forstå alt det, der sker?

Den rolle, som psykiater spillet Bryus Uillis, hvem kritikere i disse år blev kaldt en stor Hollywood stjerne. Ifølge mange, det er i denne film, var han i stand til at åbne som en stor dramatisk skuespiller, stand til at spille i enhver genre.

"Into the Wild"

Hvad andet kan tilbyde seerne de mest spændende film? Det er umuligt at bryde væk fra billedet "Into the Wild". Denne debut af skuespilleren Shona Penna. Og hvem ville have troet, at han ville blive så fremtrædende. Alle, uden undtagelse, siger, at denne film er et nyt ord i adventure genren. På trods af den imponerende varighed, ser denne film på én gang. Interessen for sagen opvarmes på grund af det faktum, at historien fortalt i filmen, der er baseret på virkelige hændelser.

Hovedpersonen - en ung mand fra en velhavende familie. Han havde netop uddannet fra den prestigefyldte universitet med udmærkelse. Foran ham venter på højt betalte job, en luksus lejlighed, en bil og alt om, hvad der kun kan drømme om. Det er bare hovedpersonen alt, der ikke er nødvendig. Han efterlader et sådant liv i fortiden, indsamler ting og begiver sig ud på en rejse tværs over Amerika.

"Oldboy"

I betragtning af de interessante film, hvorfra det er umuligt at bryde ud, kan vi ikke ignorere "Oldboy". Denne koreansk thriller, der kunne være et hit rundt om i verden. Tilskuere tiltrukket af denne film er, at det er ganske hårde. Der er ingen antydning af censur. Plottet også viste sig ganske original. Indtil det sidste øjeblik det ikke er klart, hvem og hvorfor gjorde det med hovedpersonen i filmen.

Handlingen kredser omkring en meget almindelig midaldrende mand, der beruset hjem fra arbejde. Pludselig uidentificerede mænd bortførte ham. I bevidstheden hos hovedpersonen kommer, da han var i et ukendt rum uden vinduer. Det er kun en dør, gennem bunden knæk, som han passerede mad. Alle hans spørgsmål og forsøge at bede om hjælp ingen svarer. Det tager en dag, uge, måned ... Har han forbliver i dette fængsel for resten af dit liv?

"Black Swan"

Darren Aronofsky - en fremtrædende filminstruktør, der i femten år formået at skabe et stort antal mesterværker. På grund af hans "Requiem for a Dream", "The Fountain", "The Wrestler" og mange andre hits. Men den mest uventede og intens film det kan med rette betragtes den psykologiske drama "Black Swan". Fra et visuelt synspunkt, denne film bare perfekt. Arbejde med lys, samt handler færdigheder udskiller givet film af den samlede vægt. Men mest af alt i "Black Swan" er slående historie.

Denne historie handler om en ung pige, der længe har drømt om at blive en rigtig ballerina. Hun går til en lokal truppen og træner regelmæssigt. Når hun havde en chance for at bevise sig selv. For at gøre dette, hun har brug for at få en rolle i en ny produktion af "Svanesøen", som bør blive et stort hit af sæsonen. Om det vil lykkes?

De bedste film skudt i Rusland

. Og endelig også nævne russiske film, der ikke kan sættes ned. Lederne af vores land har gentagne gange vist, at de kunne overraske så meget som deres oversøiske kolleger.

"Fool"

Hvad filmet i Rusland de mest spændende film? Det er umuligt at løsrive sig fra maleriet "The Fool". Det ostrosotsialnye drama af Yuri Bykov - en af de bedste uafhængige filmskabere i vores land. Han tøver ikke med at rejse ekstremt vigtige spørgsmål, der omgiver forsøger at holde tilbage i hans film. Denne film er næsten ingen berømte skuespillere og et stort budget. Men alt dette forhindrede ikke Bykov skabe denne lille mesterværk, gør os tænke over en masse.

Hovedpersonen - en ung mand fra en velhavende familie. En dag, vender hjem efter arbejde, var vidne han en mærkelig scene. På en af de boligblokke var en stor revne, der løber fra bunden. Han er ikke i tvivl om, at fra dag til dag bare at bygge kan kollapse. Samtidig et stort antal mennesker, der bor i det. Vil han være i stand til at imødegå truslen?

"Cargo 200"

Det mest kontroversielle film i russisk historie. I det øjeblik, da han blev løsladt i husleje, på plakater var det helt atypisk for den russiske biograf aldersgrænsen "21+". Så vidt vi ved, er dette det eneste tilfælde i historien for vores udlejning. Filmen er ganske hårde og dystre. En rigtig gyser i de bedste traditioner i genren. Balabanov var i stand til at overraske, ikke bange for at vise afslutningen af den æra af Sovjetunionen uden udsmykning.

En ung fyr beslutter sig for at gå med sin unge pige til en af parterne, hvorefter den kørte til forstæderne, hvor der er et lille hus på en mand ulovligt salg af alkohol. Og hvem ville have troet, at denne tur i sidste ende vise sig at pigerne et mareridt ...

"12" Film

Fri genindspilning af den klassiske retslige drama, som blev vist på skærmene i mere end et halvt århundrede siden. Nikita Mikhalkov, ikke lige hentet en andens idé, og det perfekt tilpasset til den russiske publikum, men også bragt en masse ny historie. Ikke underligt amerikanske akademikere har anslået denne film nomineret ham for "Oscar".

Tolv mennesker, hvis løsning afhænger skæbne den anklagede. De - juryen. Men ikke hver eneste af dem bekymrer sig om det ansvar, der ligger på deres skuldre. Vil de være i stand til at komme til en fælles beslutning, og at foretage en rimelig vurdering?