Bedste komedie om lærerne: anmeldelser

Hvis du ikke ved, hvordan man passerer aftenen, så tjek vores udvalg af komedie om lærerne. Disse malerier vil ikke kun distrahere fra den kedelige hverdag, men også op med humøret betydeligt.

"Dårlig Teacher"

Optælle komedie om lærerne bør listen starte med filmen "Bad Teacher". Seerne siger: på trods af de humoristiske malerier, indeholder det en følelse af forræderi, adel og elendighed. Med dette vil jeg inspireres med heltene i hele sessionen.

Således historie fortæller om en ung skønhed ved navn Elizabeth. Pige alle disse år eksisteret på indholdet af sin rige fyr. Men snart Elizabeth elegant liv ender - hendes værelseskammerat venstre og give mulighed for at tjene til livets ophold på egen hånd. Indser, at situationen ikke er den bedste, hun får et job som lærer. Elizabeth havde ikke skjul på, at en undervisning holdning - ikke hendes element. Hun bryder sig ikke om børn, deres medarbejdere, skole og alt forbundet med det. Men alt ændrer sig, når et hold kommer en ung, lovende og ... Scott Rich. Elizabeth vil søge Man placering, se, når du ser maleriet "Bad Teacher". Af den måde, snart forventes at fortsætte roste komedie. Vi håber, at humor i det ikke vil være mindre. Anmeldelser af filmen eneste positive. Alle fejre mousserende humor direktør.

"Here Comes the Boom"

Svar om dette billede, for godt. Abonnenter indikerer neposhlye humor, lyst og spændende historie. Historien om Scott Voss - 42-årige biologi lærer. Når du er i skole, hvor han arbejder, skære budget og ønsker at lukke musikstudie, er musiklærer praktisk efterladt uden levebrød og favorit arbejde. At lære af dette, hans ven forsøger at hjælpe Scott. Beslutningen kommer uventet. For at tjene penge, en biolog involveret i kampene uden regler. Det ser ud til, her er det, den vindende billet til det krævede beløb. Men der er en hage: Scott havde ingen at kæmpe, men om alvorlige kampe og kan ikke være tale.

Men den ihærdighed og vilje til at vinde resultater i lærerens til hidtil uset succes. hvis han krævede beløb, hvis Scott kan vinde titlen og tjene? Om dette kan du lære ved at se "Here Comes the Boom". Publikum bemærkede , at en sådan komedie om lærerne indeholder en ubegrænset mængde af humor. De er sjovt at se som en familie.

"Lærer at udskifte"

"Detachment" - fransk komedie om en lærer med elementer af drama og tragedie. Tilskuere hævder, at maleriet gør hele tiden at sympatisere med hovedpersonen og leve med ham vanskelige øjeblikke. Anmeldelser indikerer, at filmen er atmosfærisk, seriøs og stærk.

Historien om Genri Barte. Mennesket har længe arbejdet på en undervisning holdning til udskiftning. Han var ikke interesseret i den skæbne studerende, han er ikke på udkig efter dem en bedre fremtid, og ikke ofrer sig selv og deres fremtid af hensyn til deres uddannelse. Snart Henry modtog en ny opgave - en undervisning stilling i en dysfunktionel skole, hvor amoralitet kender ingen grænser, og lærerens ord betyder intet. Her reglen om straffrihed og kriminalitet. Han er hovedpersonen vil være i stand til at klare de problemer? Hvad venter ham? Svar på spørgsmål er indlejret i en fascinerende film.

"F * ck You, Goethe"

"F * ck You, Goethe" - en komedie om en lærer, der blev løsladt fra fængslet. Filmen er anerkendt af publikum og kritikere en af de bedste i denne genre. Takket være det billede kan du slippe for en stund fra hverdagens stress og jag og dagligdags problemer.

Således filmen-komedie om en lærer (Tyskland) fortæller om Zecco Müller - mislykkedes bankrøver. Manden tilbragte 13 år på steder, ikke så fjerntliggende, og efter en gang skyndte sig at plyndre den rigdom, der er skjult i et af de forladte pakhuse. Ved ankomsten til din destination Zekk sammen med sin mangeårige kæreste opdager skole gym.

For at komme til penge, vordende røver beslutter sig for at blive vicevært på skolen. I interviewet processen med institutionens ledelse tager ham til posten som lærer for udskiftning. Zecco får den værste klasse i hele skolen. Men takket være hans kriminelle fortid, han formår at finde et fælles sprog med de studerende. Samtidig forsøger han at komme til den skjulte penge. Dette er ikke den bedste tyske komedie om en lærer. Nogle seere siger, at filmen er middel kvalitet. Blandt fordelene: en interessant historie, en usædvanlig indstilling, underminerer alle kanonerne af genren. Skal se!

"Det begynder at blive vred, eller sennep slag i næsen"

Vidunderlige franske komedie af Pierre Richard og Dzheyn Birkin i hovedrollerne, instrueret af Claude Ziddi skud. På trods af den lange levetid af dette, er det stadig rører hjerter af de flere seere.

Per Dyurua - en almindelig lærer, der arbejder i vandrerhjemmet for piger. I sin fritid, en mand aktivt engageret i at skrive artikler i en lokal magazine. Når der er skønhed i byen ved navn Jackie, skrev han en grim tone, som fortæller historien om hendes arrogance og "giftig". Men efter et møde med den unge skønhed Pierre dramatisk ændrer beslutningen. Nu vil han gøre alt for at den ulyksalige artikel ikke har nået offentligheden. Anmeldelser af positiv film. Abonnenter hævder, at det er muligt at se en masse gange i træk uden at stoppe for at grine og undre opfindsomhed direktør.

"Big Break"

Bedste komedie om lærerne filmet i Sovjetunionen. For eksempel den sovjetiske film, der består af 4 serier, kaldet "Big Break" set af millioner af seere verden over. Selvom denne film i over 40 år, ville mange seere ikke noget imod igen kaste sig ud i atmosfæren sovjetiske biograf komedie. Rating i film er meget høj. Kritikere og publikum nyde de vittige dialoger, originale replika billeder af de tegn og musik.

Filmen fortæller således historien om Nestor Petrovich, der undlader indgangen eksamen for at opgradere. Nu vil unge og stolt fyr deltage i undervisning holdning ved aftenskole. Der bliver han klasselæreren 9A. Det ser ud til, at så hård? Men nej, Nestor Petrovich begyndte at styrte hovedkulds ind i problemet med deres elever. Nogle af dem, ved den måde, ældre næsten fordoblet. Hvad der venter den unge og talentfulde lærer i efterfølgeren, lærer vi af de "store ændringer".

"School of Rock"

Film om lærere (komedie) er et maleri med titlen "School of Rock". Publikum bemærkede, at denne rulle af film har en original historie, masser af komiske scener og en god cast af. Anmeldelser siger, at den fungerende lidt overdrevet. Men de er helt givet til beskueren. Mere end en meget god soundtrack.

Historien om en tidligere rockstjerne Dyui Finne, der engang var en kendt musiker. Desværre, mandens karriere endte i dramatisk fiasko. Kæmpe gæld, langvarig depression, alkohol problemer - er kun et lille problem med hovedpersonen står over for.

Alle de problemer ophører, når Dewey uheld opfanger et telefonopkald, hvilket betød en anden person. At høre om løn på 650 dollars., En tidligere rocker beslutter sig for at udgive sig som en erfaren lærer. I skolen, finder han et fælles sprog med børn og gradvist vænne dem til musik. Dewey indser, at hans fortid berømmelse kan komme tilbage, fordi det hjælper en ny allieret - 9-årige Zach, der taler glimrende guitar.

"Farlige Erhverv"

Fransk komedie, filmet direktør Gerard Lozier, blev et hit 90'erne. Seerne siger, at ville gerne se denne film igen. Spil aktører - en fantastisk, historie - morsom, idé - dyb.

Så han taler om Laurent Monnier - en succesfuld skole historielærer. Efter skilsmissen, lærer, bliver livet et levende helvede. Han skal arbejde i en af de værste college by, hvor teenagere er uddannet med en straffeattest. Elever viser en top arrogance og arrangere din lærer "liv prygl." Fra problemer skubbe fra Laurent behandlet nerver. Hvad der venter hovedpersonen yderligere lære fra filmen "Dangerous Profession".

"Tegning"

Komedie om lærerne er altid sjove og underholdende. Sådan er det billede der hedder "Uafgjort". Historien fortæller om et par studerende sædvanlig Moskva skole. Centrets forhold engelsk lærer og elev Komarova. Ung mand så ikke lide sin lærer, at han besluttede at spille et trick på hende brutalt. Nu Komarova vil trække den sidelæns, fordi skolen skolelederen vil forsøge at gøre alt, hvad der Mennesket blev bortvist fra institutionen. Gæst seere sige, at filmen, skudt i 1976, kaster sig ud i den romantiske atmosfære af perioden. Han er oprigtig, lyse, lidt sentimental. Sang - evig, det kan høres den dag i dag.

"Engelsklærer"

Denne romantiske komedie om en lærer i skolen fortjener opmærksomhed af seere. Mange hævder, at filmen er fuld af følelser, oprigtighed og en vis magi.

Historien om Linda - engelsklærer. Hun bor sammen med bøger og mener, at sådanne litteratur elskere, da det ikke længere eksisterer. Men som regel er vant til den smukke fiktive verden, er det vanskeligt at vende tilbage til virkeligheden. Så det er tilfældet med Linda. I sine ældre år, er det stadig en ensom kvinde, der er fuldt engageret i litteratur arbejdet i skolen og de studerende. Men pludselig i hendes liv vises en tidligere elev Jason, der for flere år siden flyttede til New York for at deltage i produktionen af stykket. Fyren kom tilbage, som i storbyen, har hans karriere ikke. Nu Linda - hans eneste ven, som vil hjælpe Jason til at blive en succesfuld dramatiker. Anmeldelser sige, at filmen ser på én gang. Spillet cast er meget interessant at se.

"Verdens Greatest Dad"

Historien fortæller om Lance Clayton - gymnasielærere. Hovedpersonen altid drømt om at blive en populær forfatter. Men på trods af hans drømme, han underviser stadig litteratur studerende.

I personlige liv, Lance heller ikke tilføje op. Hans forlovede Claire - kunstlærer - ikke blot ikke ønsker et seriøst forhold, men ønsker ikke at tale om sin roman rundt. Son Clayton - uopdragen teenager, som i hvad der ikke sætte sin far. Men Lance kommer ikke til at affinde sig med det. Han vil opnå popularitet, uanset hvad. Maleri "verdens største Dad", ifølge tilskuere, bør tage føringen på listen over "bedste film om lærere (komedie)." Publikum kalder det en vellykket satire over visse typer personligheder. Bemærk også en fungerende spil og originale manuskript.

"Min Lærerens Wife"

Ifølge mange seere, er dette den romantiske komedie værdige til at blive kaldt den bedste, da der hersker en god sans for humor, der grænser til en stærk følelse af kærlighed. Det er meget nemt, samtidig har en dybtgående konsekvenser. Dette er en historie om at vokse op, udviklingen af personligheden, dens dannelse.

Så Todd Boomer - potentielle studerende, der forbereder sig på at indtaste en højere uddannelsesinstitution. Hans planer kraftig modstand fra den matematiklærer, som helt nægter at sætte en god kvalitet. Beslutningen kommer uventet. Todd uheld møder en charmerende wiki, der indvilliger i at blive hans vejleder. Pludselig, mellem de unge bryde ud virkelige følelser. Men Todd ikke selv klar over, at Vicky - hustru til den meget "onde" matematik.

"Den bedste jul"

"Den bedste jul" - den gode og den romantiske komedie, der fortæller om den skæbne Paul Maddansa, folkeskolelærer. Han afskyr jul og så er der jul skole spil, som er instrueret i at levere til ham.

Maddans i desperation - en mand kastede sin kæreste og kørte til Hollywood for at gennemføre sin drøm om at blive skuespiller. At en eller anden måde at hæve sig på baggrund af de vanskeligheder og problemer, Paul sbaltyvaet sin ven, at hans præstation interesseret i Hollywood selv. Nu Maddansu nødt til at retfærdiggøre sig selv i offentlighedens øjne, som har hele nabolaget taler om det som en stablet film skaberen. Denne film er, i udtalelsen fra publikum, er ikke værre end andre komedie om lærerne. Udenlandsk kritik af hans meget roste: han er god, sjov, sjov, festlig.

"Fizruk"

Endelig fortælle dig om den populære tv-serie. "Fizruk" - en film om en interessant MNOGOseriynoye lærere. Komedie var til smag af mange seere, takket være originaliteten af plottet, gode spil skuespillere. Især publikum bemærkede storm af følelser, som du oplever i færd med at se. Filmen fortæller historien om en skole kan PE teacher - Thomas. Tidligere assistent kendt kriminalitet boss går til "pension". En god refleksion over fremtidsudsigterne, hovedpersonen beslutter sig for at gøre alt for at komme tilbage, fordi intet men afklare forholdet med banditter, kan han ikke gøre det. For at genvinde tillid chefen, Thomas kommer op med en plan - for at indynde sig hos sin datter, og dermed minde om dens betydning. Men ikke så nemt som det ser ud. Hvad der venter hovedpersonen, lærer vi fra "gym lærer", der er værdig til at komme ind i listen over "Bedste komedie om dårlige lærere." Glad visning!