Stykket "Vejene, som vi er valgt" (Satire Theater): anmeldelser, beskrivelser og anmeldelser

Musical i Rusland er blevet mere og mere populært i de senere år. Underholdende historie, favorit skuespillere, sang og dans på scenen, farverige dekorationer, akrobatik - alt sammen meget stærkt tiltrukket af offentligheden. Derfor er de russiske teatre i stigende grad henvender sig til denne genre. Anmeldelser præsentere "Vejene, som vi vælger" siger, at Satire Theater succes har klaret denne opgave. Plottet er en del af de aktører og revisionen af feedback og anmeldelser af denne ydelse kan findes i artiklen.

gå et

Hvis du ønsker at tilbringe tid sammen med din familie eller et værk team af venlige, ville originilnym løsning være at besøge med teaterforestilling. I dag er efterhånden glemt denne kunstform, folk i stigende grad begyndte at gå i biografen. Du behøver ikke at frygte, at uforvarende falde i søvn om repræsentation af "Vejene, som vi er valgt" (Satire Theater), - bemærkninger om det sige, at du ikke behøver at kede sig. Denne begivenhed er velegnet til en romantisk date. Det er muligt at have et godt grin, og intet bringer folk sammen som et grin. Og, selvfølgelig, vil hans fans sætter pris på kreativitet for den berømte amerikanske forfatter O`Genri, fordi den er baseret på hans historier skræddersyet historie af det musikalske.

Folk i storbyen

Hvilken bedre måde at skabe en historie om den omskiftelige menneskelige relationer i den konkrete jungle af metropol end de charmerende historier om O. Henry? Hvem bedre end denne skribent ved, hvordan man opbygger en enkel, men på samme tid rørende at tårer lille drama, men ostavlyayushuyu bag det håb, at i sidste ende alle vil være godt? Fra glitrende hav historier O`Genri, anerkendte klassiske små litterære former, Vladislav Starchevsky og Valery Arkhipov valgt tre. Den første linje er historien om en vagabond som prøvede at gå i fængsel for at tilbringe vinteren i varme og gør en småkriminalitet efter den anden. Og alle til ingen nytte. Kun når han beslutter sig for at leve et nyt liv, blev han endelig anholdt. Den anden historie fortæller om en pige med lungebetændelse og overbevise mig selv, at hendes liv blev holdt på det samme stykke træ udenfor. Og for det tredje - om en gangster, der er klar til at gå i fængsel i stedet for at indrømme, at den zobel, som han gav til sin elskede, ikke reel.

Dette resulterer i en charmerende musical, hvor der er plads og trofast kærlighed, og lidt tragedie, og denne selvopofrelse - "Vejene, som vi er valgt" (Satire Theater). Anmeldelser til denne præstation vil bidrage til at gøre en foreløbig indtryk af ham. Du vil bare elske det.

"Vejene, som vi er valgt" (Satire Theater): anmeldelser besøgte play seere

Det sværeste for forfattere af stykket var at kombinere tre historier O`Genri så deres entanglement var stille og økologisk. Mange seere bemærker, at forfatteren gjorde det for herligheden. Logisk fortælling, hvor temaerne kærlighed og selvopofrelse forløbe glat ind i hinanden, fuld af detaljer, der gør historien troværdig og levende. Mange seere det fik mig til at tænke over mit liv og være opmærksom på de små ting, de passerede uden at bemærke deres værdi. Meget vellykket i henhold til de fleste besøgende vendte stykket det musikalske akkompagnement. Og også designe kulisser og kostumer, som fans af teatret bemærkede overraskende eksakt match æra.

flyve i bægeret

Men det er ikke kun begejstrede fans gå i teatret for Satire. "Vejene, som vi vælger" også modtaget negative anmeldelser. Alt, hvad der syntes at være en god og sjov, andre så en svag, uinteressant og strakt. Spil unge skuespillere i denne forestilling kræsne seere er ikke imponeret, sangene virkede primitivt, og kostumer og kulisser bleg. De bemærkede også den træge udvikling af historien, flad dialog og naiv scenarie.

Aldrig entydige meninger om de samme begivenheder. Korrekt dom kun én ting - din egen. For at gøre dette, skal du personligt besøge Theatre of Satire. "Vejene, som vi vælger den" Review og negativ og positiv. Hvilken lejr vil slutte sig til dig?

Satire Theater: "Vejene, som vi vælger." anmeldelser

Resultat baseret på historier O`Genri tvunget kritikere til at tro, at teatret under ledelse af Alexander Shirvindt har en god konkurrencemæssig position blandt sine kolleger. Professionelle teatergæster har bemærket en akut indstilling, en god ensemble cast og stunt direktør. Individuelle reaktioner fortjener ros dramatiske aktører, der talte i en noget uventet for sig selv som sangere og dansere. Spids kritik og dekorationer succesfulde, øjeblikkeligt og umærkeligt transporterer seeren fra en luksus restaurant i en lille hyggelig rede af to elskende. I forbindelse med dette meget trist, kritikere siger, at den træge reklame selskab af en sådan bemærkelsesværdig præstation ikke har ført til en stor tilstrømning af publikum i teatret for Satire.

"Vejene, som vi vælger" Bedømmelser og anmeldelser kritikere fik generelt positive. Du kan helt sikkert sige, at de teatralske kunstkendere anbefale dette show til at deltage.

Hvis du beslutter at gå se "Vejene, som vi er valgt" (Satire Theater), kan af det være meget nyttigt for dig. Især hvis du besøger teatret for første gang. I dag folk forsøger at vide på forhånd om det sted, hvor de vil gå. Derfor læse anmeldelser på internettet - næsten obligatorisk ritual, før du besøger et ukendt sted.