Serien "Vinyl": anmeldelser seere og kritikere se

Serien "Vinyl" feedback mest entusiastiske filmskabere af alle striber roste ham for hans farverige figurer, intens atmosfære, støbning en strålende skuespiller og stil. Projektet har en høj rating (IMDb: 8,00) sammenlignet med andre tv-film.

skabere

Serien "Vinyl" instrueret den store Martin Scorsese - filminstruktør, gav verden den ikoniske gangster-serien "Boardwalk Empire" i USA i 1920'erne. Jeg arbejdede på manuskriptet til det kreative team, ledet af manuskriptforfatter Terence Uinteroma, der skrev manuskriptet til "The Sopranos" og den samme "Boardwalk Empire". Konsulent og medforfatter af scriptet af den legendariske Mik Dzhagger, som der foretages justeringer til dannelsen af musik stilarter af 1970'erne. Anmeldelser af serien "Vinyl" bekræfter, at deltagelse i produktionen af et billede af et rockband vokalist af The Rolling Stones øget premiere forventninger indeks til 97%. Jagger var så rive med showet produktion, der spores selv den mindste detalje, hvilket sikrer et perfekt match til ånden i 1970'erne, at projektet opfyldte den vidunderlige tekstur.

Historie, som er rettet mod skaberne, krøllet rundt personlighed hovedpersonen - Richie Finestra (Bobby Cannavale), en tidligere succesfuld ejer af en af de mange amerikanske pladeselskaber, der fantasmer og rablende i søgningen efter nye talenter og tendenser i musik for at forblive konkurrencedygtige.

Den centrale metafor

Pilotprojektet varer næsten to timer og hendes umiskendelige håndskrift af forfatteren Martin Scorsese. Hakket installation, spektakulære kameravinkler, flashbacks overflod og, selvfølgelig, musikken er nok. Instrueret musikfan først skabt for musikindustrien en kunst, ikke en dokumentarfilm, så intet benægter ikke. Forfattere, Bidragydere, vurdering af serien "Vinyl", kommentarer linet op på en sådan måde, at læseren straks blev klart, at den centrale metafor for det nye projekt er musikken Scorseses. Musikalsk akkompagnement i filmen reagerer med absolut alt: tid, karakter, tegn, steder og hele sociale lag. Til at ledsage instruktøren bruger et flashback af rock 'n' roll og blues, i yderligere serie vises disco, hip-hop og punk.

Portræt af en æra

Corporate "Hurtig", lange indkørsler kamera, spækket med klip redigering, et farveorgie og relevante kommentatorstemmer - det er hvad den "Vinyl". Kritikere roste showet. De blev tilføjet til de fordele, der er anført ovenfor, panserbrydende, lidt sjusket, men med en perfekt placeret accenter drama, og højt, ordrige, fortjener at blive demonteret for citater dialoger. En af de mest succesfulde serie af chips, efter filmkritikere, er at finde forskellige legendariske tal klippe industri: Elisa Kupera, David Bowie, John Lennon, Elvis og ENDI Uorhola. For at forstærke effekten, undertiden skaberne indsat mellem episoder restaurerede fragmenter af kult video, der er virkelig imponerende. Derfor er serien "Vinyl" kommentarer fra eksperterne placeret som et portræt af en æra.

Som anerkendt af kritikere, der analyserede serien "Vinyl" projekt historie i orden. Selvom det ikke er for originalt, men virkelig fascinerende. Det er nok detektiv intriger, og det menneskelige drama og produktion. Visse eksperter kommenterede på scenen "slap" i de klimatiske serie af TV-film. Men det overordnede indtryk af denne kendsgerning er ikke væsentligt påvirket.

Sagnet har sin oprindelse i 1973. Hovedpersonen Richie Finestra, ejer af den første autoritative pladeselskab American Century, er i en aktiv søgen efter nye talentfulde musikere og vokalister. ABBA Richie overset, profit kommer kun kriminelle ordninger, har de mega-hit optegnelser ikke haft, så det går meget dårligt. Ændringer i konjunktur af musikmarkedet (fødslen af hip-hop og punk) falder sammen med urolighederne i privatlivet Richie. Og her er han, der sidder i hans "Mercedes" på randen af fortvivlelse, hører en New York Dolls, spille musik i nogle natklub. Han indser - det er præcis, hvad han ledte efter så lang tid.

historie gren

Den omstændighed, at "Vinyl" - en serie ligne en langsomt udvikler vtoroplanovyh storylines:

• Ambitiøs assistent (Dzhuno Templ) forsøger alle mulige måder at tiltrække sig opmærksomhed og erobre lovende sanger af punk band (Dzheyms Dzhagger).
  • Det ser den første kunde, en mand fra fortiden Richie, afrikansk-amerikanske bluesmand.
  • Afhængige af mineralvand og hus-stolt pralende skønhed-kone karakter som klart antydede, at skaberne har noget at fortælle.

Serien "Vinyl" anmeldelser seerne i popularitet i forhold til "Game of Thrones", forudser større succes og levetiden af den første.

Karismatisk hovedperson & Company

Amerikansk tv og film skuespiller Robert Cannavale føles projektet Scorsese på lethed. Hans karakter skiller sig ud blandt de andre karakterer i hans empati og udtryk, hvilket fik hjerterne af seere uforklarlige sympati. Kunstner er så fordybet i billedet af sin helt og afslørede hans karakter, selv dårlig afhængighed og vanskelige forhold til loven ikke frastøde beskueren. En fanatisk besættelse og oprigtig hengivenhed til årsagen til Richie Finestra kommando respekt.

Skuespilleren er bedst kendt for et bredt publikum for sine roller i tv-serien "Third Watch" og "Will & Grace". To gange vinder af "Emmy" har allerede haft erfaring med at arbejde med Martin Scorsese: han medvirkede i 3. sæson af tv-filmen "Boardwalk Empire".

Cannavale var ikke ringere end den professionalisme amerikanske skuespillerinde Oliviya Uayld, en af de mest sexede kvinder i den version af Maxim Magazine i verden. Skuespillerinden, der spiller hustruen til hovedpersonen "Vinyl" -serien, begyndte sin kunstneriske karriere i 2000. Hun har optrådt roller i film som "Alpha Dog", "The OC", "nabo". Verdensberømmelse bragte Olivia serien "House MD" og filmen "Tron:. Legacy"

Stevens spillede rollen som Kip Dzheyms Dzhagger, søn af Mika Dzhaggera og Dzherri Holl. Det er ikke nødvendigt at sige, at han var i en række fremtrædende far, den fyr er virkelig talentfuld, at hans kredit otte aktørers arbejde.

Rock and roll stramonium

Serien "Vinyl" anmeldelser af filmkritikere og publikum ros i kor. Det er næsten umuligt at misbrug. Mens du ser starten at opstå forvirret "hvorfor" og "hvad" det er nødvendigt at kun musikken startede, og de forsvinder sporløst. Efter hver sang, lyde i filmen, ligesom den uppercut fra den svimlende rock and roll dope tid til at vågne op kun i den sidste serie af sæsonen. I øvrigt vil den anden sæson blive frigivet i vinteren 2017, men desværre uden Terence Winter. Med forfatter producenter, citerer kreative forskelle opstod, sagde farvel.