Serien "Outlaws": anmeldelser, revision, anmeldelser, skuespillere

Sæber er gode, at de forsinker deres publikum og ikke lade gå indtil den bitre ende. Her er der en vis lighed med bogen serien. Også hun, absorberer en persons opmærksomhed helt. Uanset hvor god en film er svært at investere i en to-timers bånd imponerende historie. Selvfølgelig, de talentfulde filmskabere og styre det. Men lad dig ikke narre - virkelig kvalitet biograf er ikke for meget.

sæber

Sæber har længe blevet en favorit tidsfordriv for mange. Dette er ikke spild af tid at spilde. De vigtigste ting - glem ikke om den virkelige verden. Med andre ord, i det hele, og selv i at se film, foranstaltningen er nødvendig. Sæber er blevet en integreret del af vores kultur. I stedet for at sprede vores opmærksomhed på et par film, er det meget lettere at fokusere på en historie og føler det.

historien

Historien er bygget op omkring familien Farrell. De lever i bjergene i et stille liv. Ingen af familiemedlemmerne ikke forfølger hvad nogle Creature Comforts. Snarere tværtimod - alle medlemmer af familien forsøger at undgå unødig kontakt med omverdenen. Deres liv er fyldt med fred og fremgang, fordi de lever på bekostning af naturen.

Dette er ikke en typisk familie. Hvert medlem af hendes suspenderet og ikke ønsker at holde sig væk en person tæt på ham. Den vigtigste ting, at de er på udkig efter - privatliv. Det er, hvad der giver dem mor-natur, som ikke kræver noget for givet fordele. Men det område, hvor bor, den mystiske familie møder dem. Det er mystisk og ofte farlige for deres beboere. En almindelig mand ville næppe have overlevet her i mere end en uge. Men Farrell er det en stor glæde, fordi takket være denne "herlighed" naturskønne lander forbliver intakt, og for uønskede mennesker.

modning konflikt

Serien "Outlaws", af hvilke kan findes ganske ofte, en skarp konflikt. Det hele starter med, at familien er nødt til at periodiske strejftog ind i lyset, for at købe nogle elementer, som naturen har givet ikke kan. Normalt de foretager et køb, selv uden at forlade bilen.

Problemet er under opsejling, når på den rige og frugtbare jord er begyndt at stirre Farrell rigeste mennesker, der har magt til at slette den dag, hele familien til jorden. I mange år et stort antal af magthaverne forsøgt at få fat i den eftertragtede stykke jord. Men hver gang de er overbeviste om, at ikke alt i verden kan løses med penge, våben og kommunikation. Når folk stå op for deres bryde deres meget hårdt.

Apogee

Entusiastiske feedback på serien "The Outsiders" og andre lignende bånd forårsaget af præcis, hvordan at slå væksten af konflikten og dens højdepunkt. I nærværende serie, spændingen når et punkt, hvor nogen stadig besluttede at Grib en lækkerbisken af jorden og underlæg uregerlige familie af deres egne. Hvad vil der ske med bjørnen, der vækkes, men stadig ondt? Sandsynligvis var han meget vred ...

Heltene i serien hævn og vrede blinde øje til den reelle billede. Desværre er disse Vilde, blottet for menneskelige samfund, er villige til at krydse nogen moralske love. Disse ting, der skræmmer den gennemsnitlige person, vil give dem en behagelig lørdag underholdning. Serien "Cast Away", hvis offentliggørelse er blevet beskrevet kort ovenfor, forårsagede en voldsom reaktion masse. Meningerne var delte publikum.

udtalelser seere

Anmeldelser af serien "Cast Away" er fulde af rapporter om, at filmen er fuld af vold. Det er svært at modbevise, fordi det faktum i ansigtet. Imidlertid blev showet meget varmt modtaget af et stort publikum. Mange tilskuere fejre et fantastisk spil skuespillere, hvorigennem roligt nedsænket i en atmosfære af mystik og oprindelige frygt. Også mange har identificeret musik billede, at bemærke, at det var på det højeste niveau. Det er umuligt at tie om naturen malerier fremhævede i showet - fantastiske natur betagende fra en beboer grå metropol.

To tilskuere lejr

Udtalelser publikum kan inddeles i to kategorier. Alligevel er det værd at bemærke, at den pågældende både den kategori tapen ikke kun varme, men også med nok respekt for det udførte arbejde. Den første del af publikum i ærefrygt for filmpremierer, ingen bifald og feedback foranstaltninger. Men de erkender, at serien er anderledes stiv tilgang og tvetydige scener. Men det hele - gave cinematografi.

Den anden halvdel af publikum sagde, at filmen har for mange scener, der er grusom at forstå. Under generelt positiv holdning til serien, de stadig insistere på, at negative aspekter kan blive væsentligt skæres. Anmeldelser og feedback på serien "Outlaws" adskiller sig kun i, hvordan blev modtaget oplysningerne (nogen betragtet voldelige scener, er der nogen opfattes som en funktion af genren). Et meget lille antal seere gav båndet en dårlig score.

sæson serie

Serien "udstødte" (sæson 1, udstødte) kom ud på tv-skærme i 2016. Varigheden af hver episode er 59 minutter. Den første sæson af serien indeholder 13 episoder, der gik fra januar til april 2016.

Den anden sæson af båndet er planlagt til 2017, den nøjagtige dato er fortsat et mysterium, indtil premieren. serien skabere siger, at der allerede har 7 episoder, hvorvidt fortsættelsen - et mysterium.

Serien "Outlaws» (Outcasts): anmeldelser, anmeldelser

Også værd at bemærke er den fuldskala gennemgang af showet fra publikum. Mange prise idé, fordi selv om det ikke er meget originalt, er det stadig slået til mærket. Serien bærer os udflugt ind i fortiden, som har været for nylig. På den ene side - vi lever i en civiliseret verden forstår, hvor der er love, regler og ansvar, samt den højeste værdi - menneskeliv. Men på den anden side, Månen har en ulempe. Kontrol af den menneskelige natur, vildskab og aggression - dette er blot et forsøg på at skjule den sande ansigt. På trods af den eksterne plak kultur, puritanisme og uddannelse, hver person forbliver tro mod sig selv. Og hvis en lejlighed eller hus at blive berøvet i morgen, vil alle gå efter hævn. Selvfølgelig, nu er der særlige metoder til hævn - loven. Men alle vil gå på denne måde, og hvor mange der er mennesker, der oprigtigt tror, at regeringen vil varetage interesserne for deres brændende så voldsomt?

Mange være særlig opmærksom på, hvad der er primitivt familieliv. Og på trods af dette, har de dannet deres egne regler og traditioner, at afvige fra det, du ikke bør. For mange er dette liv er idyllisk, på trods af alle sine vanskeligheder og prøvelser. Efter alt, mennesker, der bor på den måde, blottet for alle slags fordomme og stereotyper, som gift eksistensen af det moderne menneske. Alligevel showet viser hvor tynd tråd mellem frihed, naturlig, naturlig og koldblodige, brutal og primitiv.

negative anmeldelser

Serien "Outlaws", som gennemgår oftere findes på hjemmesider, der afsættes til biograf, er blevet en nyhed, som overraskede og glade mange. Ingen forblev ligeglade med dette bånd. På trods af den overflod af positive tilbagemeldinger, der er nogle mennesker, der ikke får glæde af browsing historie og tror, at tage sig tid til spilde.

Kritik insisterer på, at showet er fuld af uberettiget dysterhed, som kun er deprimerende, som anvendes uhensigtsmæssigt. En anden ulempe af filmen anses for at være umoralsk. På dette understrege ikke kritikere og almindelige seere. De siger, at alt har grænser og gå ud over dem er ikke nødvendig. Særlig opmærksomhed, de giver til filmen genren er meget populær blandt unge mennesker. Børn og unge elsker at opdage og diskutere de voldelige og umoralske film og "slyngelstater" kun føjet til listen over sådanne film. Hældningen er blot en voksende generation, der vil vokse på disse film.

At dømme hvem der har ret, og hvem der er forkert, er det svært i denne situation. Mest sandsynligt, sandheden er, at alle beslutter for sig selv. Du kan finde sandheden på begge sider, men at tage nogen af dem - en privat sag. Det er dog endnu en ubestridelig kendsgerning, at filmen har forårsaget en storm af følelser og samtaler.

Et andet punkt, hvor offentligheden sjældent klagede, var der en sag om at finde den malm. Efter alt, familien Farrell ønskede at flytte på grund af det faktum, at de underjordiske malmforekomster er blevet fundet. Derfor gennem rækken af røde tråd går tanken om, at moderne forretningsmænd er klar til eventuelle gerninger af hensyn til profit, grådighed og penge.

skuespillere

Medvirkende i det arbejde de lidet kendte skuespillere som Adam Bernstein, Maykl Trim, Frensi Svift, Dzhillian Aleksi, Ryan Hurst, viser Kyle Gallner og David Morse. Det er dem, der er de største partier Farrell familie. Serien "Outlaws", som anmeldelser er fulde af modsatrettede synspunkter, kan prale af et fint udvalg af aktører - aftalt med det både kritikere og publikum. Hver figur har en vis karisma, der tiltrækker og frastøder på samme tid.

Opsummering et resultat, kan det siges, at serien "Outlaws", anmeldelser af som kan læses af alle, forbliver højt nyhed på læberne af mange seere. Den offentlige mening delte, men det er forblevet tro mod det vigtigste punkt - det faktum, at showet - virkelig gennemtænkt og arbejde af høj kvalitet.