Af teknologiGadgets

Pocketbook 624: e-boganmeldelser og funktioner, der er værd at vide

"Reader" PocketBook 624 Basic Touch er en af verdens første i sin klasse af enheder, hvor Film Touch screen-teknologien er blevet implementeret. Dets vigtigste funktion - anvendelse af ultra-tynde film fremstillet af holdbart plast. Den væsentligste effekt her - for at minimere virkningerne på centrale egenskaber af matricen skærmen (lysstyrke, kontrast, prosmatrivaemost ved store betragtningsvinkler, etc ...). Hertil kommer, som mange eksperter siger, denne film er meget små vægte, så i virkeligheden, har selve enheden blevet lettere.

Hvor tilfreds er brugere, der har forladt ved modtagelse af driftserfaringer PocketBook 624 anmeldelser? Hvilke af de enheder kapaciteter, de imponerede mest?

udseende

Den forreste side af sagen "læsesal" har en mat overflade. Den er lavet af plastik: afhængigt af ændringen af gadget - hvid (PocketBook 624 White - Anmeldelser af denne model beskriver det som en meget vellykket) eller grå.

Den bageste del af kroppen er sort. Materiale dets fremstilling - blank plastik. På trods af manglen på klare Konstruktive finesser, eksperter og brugere af enhedens stilfulde, komfortable, designet i en ånd af moderne minimalisme. Uanset hvilke farver specifik gadget model, - Hvid eller PocketBook 624 Gray, anmeldelser om design, der lader brugere er meget positive.

ledelse

Styret af en enhed ved hjælp af fire vigtigste knapper placeret lige under displayet. Drej på knappen gadget placeret i den nederste ende af huset. Fire knapper er udstyret med en række funktioner: de kan bruges til at "flip" de virtuelle sider til at arbejde med menuer, og til at bevæge sig mellem forskellige vinduer grænseflade.

Det er også muligt at styre enheden ved brug af berøringsskærmen. På trods af, at denne mulighed er standard for enheder af denne type, eksperter og brugere, der har forladt på studiet af PocketBook 624 anmeldelser sige om kvaliteten af kontrollen på skærmen udelukkende på en positiv måde.

Ifølge eksperter, skærmen er meget følsom over for berøring, "multitouch" virker fint. Især kan du nemt ændre mængden af tekst i en bog ved at lave en "tweaking" gestus på skærmen. Ejere af PocketBook 624 anmeldelser, der kan findes på mange specialiserede portaler, generelt deler den positive vurdering af de eksperter, for kvaliteten af skærmen.

udstilling

Positiv feedback til brugeren og ekspert miljø også modtaget og de tekniske karakteristika for displayet. Diagonal skærm gadget - 6 inches. Opløsning relativt lille - 800 x 600 pixel. Men ingen praktiske vanskeligheder i arbejdet, som påpeget af ejere af enheder og specialister, denne advarsel foregriber ikke. Efter deres mening, disse indikatorer er optimale for sådan en gadget, som en e-bog PocketBook 624. Feedback fra brugere og eksperter beskriver som en tilstrækkelig skærmopløsning for komfortabel læsning virtuelle litteratur.

Udover at dække Film Touch, som vi allerede har sagt i starten, på skærmen den har gennemført en række andre højteknologiske løsninger (fx begrebet E-Ink Pearl, levere den højeste kvalitet af farve og billeddetaljer). Både eksperter og brugere taler om enhedens skærm er særdeles positive. Font i de virtuelle bøger er estimeret som en glat, behagelig for øjet, pæn.

batteri

"Reader" er udstyret med et batteri med en kapacitet på 1300 mAh, at for denne type enhed -. En stor indikator. Batteriet som eksperter, test-enhed, som kan levere autonom drift (med en gennemsnitlig brug) om en uge. Hvis du driver en gadget ikke meget aktiv - batteriet kan vare en måned og et halvt. Mange brugere, der havde forladt på læringsmuligheder pengepung 624 anmeldelser, var det muligt at opnå lignende resultater - både i den intensive drift tilstanden af enheden, og ved at observere ham, uden aktiv brug. Eksperter bemærker også, at batteriets ydeevne er i høj grad afhængig af intensiteten af brugen af Wi-Fi.

Arbejde med bøger

Hent virtuelle bøger i "læsesal" på flere måder. For det første kan du slutte enheden til en pc via USB-kablet. "Reader" er således defineret som en ekstern flash drev. Mange brugere PocketBook Touch 624, anmeldelser, som findes på specialiserede hjemmesider, opmærksom på, at strukturen af disken enhedens mappen er bygget logisk, og at bruge det komfortabelt. Reeder, bemærker de, er udstyret med en nyttig funktion i form af automatisk anerkendelse af filtyper, der normalt er udstedt af den virtuelle bog.

En anden mulighed - du kan downloade bøger via internettet i specialiserede kataloger, gå online via Wi-Fi-modul. Begge kanaler som brugere rapport studerede funktionalitet, som er udstyret med en e-bog PocketBook 624 (kommentarer til de specialiserede ressourcer), arbejde pålideligt.

blød

Det vigtigste element i programmet interface "læsesal" - menuen på hovedsiden. Det viser bøger, der netop hentet, såvel som dem, der for nylig er blevet åbnet. Det er muligt at strukturere dem vise de mest brugervenlig måde. Viser bog titler, forfatternes navne, låget (hvis det findes). Der er en praktisk funktion for at finde de rigtige produkter. Blandt andre nyttige programmer forudinstalleret i "reader" - et interface til visning af fotos, Ordbog, Internet browser, scheduler, service noter, en lommeregner, et par spil. Medlemmer PocketBook 624 Basic Touch, anmeldelser, som vi har studeret kaldes et stort antal forudindstillede programmer er et positivt træk af enheden.

Ejerne af læseren har mulighed for at arbejde med den populære "cloud" service Dropbox. Alt hvad du behøver - er at indtaste dit brugernavn og password, hvorefter "læser" skabe diskplads til synkronisering af filer med "sky" over internettet.

brugeranmeldelser

Hvad er stemningen af de brugere, der havde erfaring med at drive læseren? Hvilken karakter er efterladt af ejere PocketBook Touch 624 anmeldelser? Den generelt positive stemning. Meget meget imponeret over den demokratiske pris på enheden (5-6 ths. Rub., Afhængig af forhandleren).

Ejere rose enheden for kvalitet skærm med høj, flot design, brugervenlig styringsmekanisme, et stort antal forudinstallerede programmer. Mange brugere er positive over de kommunikationsmuligheder i enheden, og bemærkede især synkroniseringen utility "læsesal" med den service Dropbox.

Opsummering af eksperter

Ligesom mange gadget ejere, siger eksperter den højeste kvalitet skærmenhed, funktionalitet, udstyret med mange nyttige programmer. Eksperter roste også den gadget for god håndtering gennem "touch screen", stabiliteten af de kommunikationsinterfaces - kabling og trådløs internetadgang.

Også meget positiv respons fra eksperter forårsagede evnen til at "læsesal" for at identificere et meget stort antal filtyper. Mange eksperter, såvel som brugere, der sætter pris på kvaliteten af kabinettet og en elegant, slankt, stilfuldt design enhed.