Filmen "Jeg Spit on Your Grave 3": anmeldelser, anmeldelser, plot, skuespillere og roller

Brutal thriller-horror "Jeg Spit on Your Grave 3» Anmeldelser Kritikere kaldte uventet vellykket efterfølger til de anmelderroste 'tortur' Romaner, til en vis grad, overgår det forrige billede.

Ændring af direktør

I tredje del, der blev offentliggjort i leje oktober 1, 2015 at erstatte favorit af publikum thrash-maker, direktør Steven R. Monroe, ankommer R. D. Braunstein, der beslutter sig for at bryde de stereotyper omkring franchisen. Instrueret af R. D. Braunshteyn kendt for en snæver kreds af tilskuere på arbejde ærligt mager "100 grader under nul" (filmen-katastrofe), som han filmede i regi af studiet asyl. Billede ifølge førende filmkritikere, var ikke alt for vellykket, så en gruppe af producenter af filmen "Jeg Spit on Your Grave 3" har taget hensyn til deres bemærkninger, men stolede på loven "kan ikke tro de stereotyper", og gjort det muligt for Robert D. Braunstein berettiget i øjnene af beskueren. Producenterne har ikke tabt, den tredje del i mange punkter overlegen de to foregående. Dilogy Monroe var fast pryamolineyschinoy med ufærdige og uopfyldte tilbøjeligheder. Braunstein arbejde er stressende og en mere omfattende historie, mere subtile udtryk for levende karakterer systemet, underholdende individuelle scener og en masse ultra-vold. Intet under, at anmeldelser af filmen "Jeg Spit on Your Grave 3" fuld af karakteristika Masakra niveau, at bemærke tilstedeværelsen af en lille brøkdel af CGI, den iboende stil Braunstein. Faktisk scenen relateret til metagenre Guro, leveret med stor originalitet og raffinement, uden restriktioner.

Den tredje del stammer, hvor det første billede ender. "Jeg spytter på din grav 3" plot er enfoldig og forudsigelig. Ifølge den rekord, for at undgå straf for uchinonnuyu massakre på voldtægtsforbrydere, heltinden Jennifer (Sarah Butler) forsøger at vende tilbage til et normalt liv. Ændringer navn, får et job og begynder at deltage i gruppe terapi for ofre for seksuel vold. Der heltinde tilgange med denne Wild Child, pige rocker Marla (Jennifer Landon). Marla insisterede på, at de ansvarlige skal straffes, får dem ikke mindre smerte. Anmeldelser af filmen "Jeg Spit on Your Grave 3» understrege, at i dette øjeblik er tabt hver spændende malerier, selv den almindelige seer er ganske nemt at gætte om den fremtidige udvikling af plottet. Faktisk, selvom Jennifer og ikke ønsker endnu engang at henvende sig til vold, men fremkomsten af nye omstændigheder tvinger pigen igen føler en trang til det.

støbt støbning

Filmen "Jeg Spit on Your Grave 3" (aktører: S. Butler, J. Landon, D. MakKien, G. Hogan, M. Hurd) sammenligner positivt med godt foreskrevne tegn, som ikke er typisk for moderne rædsel. Fans af den oprindelige film skal du vende tilbage til rollen som Jennifer Hills bekæmpe skønhed Sarah Butler. Dens lethed og hurtighed, hvormed heltinden i den nyligt reinkarneret fra en respektabel pige i en snigende og ubarmhjertige jæger på voldtægtsforbrydere, påvirker beskueren. Marla, vævre pige-rocker af Jennifer Landon spillet - som man siger, med et brag. Deres samspil er svimlende eksplosiv blanding, en rigtig bombe. tildelt Dzhoshua Kovalchik, der spiller detektiv kunstnere biroller. Andre aktører har spillet en mindre lyse, men helt ærligt, ikke forbliver middelmådige dekorationer i rædsel.

Breaking the spillets regler

Filmen "Jeg Spit on Your Grave 3" har opnået en lang række anmeldelser. En af de censorer-navngivne filmfans filmen "tortur porno", filmet på en simpel formel. Grundlaget for sådanne film er en division af plottet i to dele - i begyndelsen af sadistisk seksuelt mobbet i løbet af ikke blottet for appel, offeret pige, efter heltinden i hævn lovovertrædere normalt temmelig hård. Ja, i dette billede, leveret af ordningen kan spores, måske, fordi skaberne: producer, instruktør, manuskriptforfatter, "Jeg spytter på din grav 3" - vise offentligheden, der ikke glorificere vold og hævn, men kun advare imod det, stærkt fordømt. To tidligere film franchisen nøjagtigt og præcist, bare blindt fulgte denne formel (som en kult film af samme navn i 1980), men skaberne af den tredje del af spillet skiftende. Traditionelle til tidligere film hån af de vigtigste heltinde, de forlod bag kulisserne. I den første del af båndet præsenterede de seeren flere voldtægtsofre (gruppe terapi), mens den anden del Jennifer fated vises gengældelse angel og leverer forskellige piercing-skæring redskaber.

dualisme billede

Fra et kunstnerisk synspunkt den tredje film i den mest solide og stærke fra cyklen. Det er ikke den tekniske side af billedet, professionel og naturalistisk, men snarere den tillid, som skaberne har bygget drama. Analyse af strukturen i historien om maleriet "Jeg Spit on Your Grave 3", biografgængerne anmeldelser tyder på, at skaberne bringe en masse argumenter for, at aldrig, under nogen omstændigheder, være ydmygt vende den anden kind. Men højdepunktet er det faktum, at vold ligner stofmisbrug, gennemtrængende mennesket, det brænder sjælen, ødelægger en person. Ikke desto mindre, manuskriptforfatter Daniel Gilbey igen forsøger at formidle til publikum den gamle kinoistinu om, at alt for godt til at være med næverne.

Retfærdigvis skal det bemærkes, at forfatterens budskab er realiseret i filmen ikke er dybere end i samme "Death Wish", og åbenbaring i den moderne filmindustri som helhed er det ikke. I betragtning af den vidunderlige handler jobbet, Jennifer Landon, Sarah Butler, Dzhoshua Kovalchik og Doug McKeon, legemliggjort far på skærmen af en ung pige, der begik selvmord efter angrebet, kan filmen hævde at være en af de bedste rædsel deres orientering.

Beskyldninger om feminisme

En hel række af anmeldelser af seere kritiserede maleri i tilstedeværelse af distinkte ideer om feminisme. Medlemmer, skrive en anmeldelse, på denne måde, siger, at nu alle feminister af verden kan sove roligt, ser salig drømme om en forestående massakre på mænd. De kalder den nye tredje del ubrugelig, meningsløst og unødvendigt grusom. Fortællingen hedder historien om den gradvise vanvid af hovedpersonen, historien skylden manglende semantiske belastning. Efter at have fastslået filmen som en demonstration af den blodige lynchning af voldtægtsforbrydere, kategorisk minded seerne tilbyde at ændre projektet til et rungende slogan: "Vold avler vold." Fortalere for denne evaluering af instruktøren R. D. Braunshteyna sige, at det bogstaveligt talt fra de første minutter af tidtagning skærer en imponerende del af en sund seertallet. De forklarer, at den videre udvikling af historien er interessante eneste sande feminister, er de ikke utilbøjelig til at se sadistisk mobning af kvindelige repræsentanter for en stærk halvdel af menneskeheden.

Den oprindelige kurs

Ud over forfatterens tricks i filmen "Jeg Spit on Your Grave 3» tilskuere anmeldelser siger kvalitet musik. Alle de sange, der lyder i filmen, skabt af den østrigske komponist Edwin Wendler. Desuden er deres områder varierer fra zubodrobitelnogo aggressive hard rock til melodiske instrumentale spor. Disse musikalske indsatser supplerer de centrale drejninger i plottet af filmen, ændre atmosfæren i fortælling og den visuelle del af billedet Richard J. operatør. Vialeta. Operatør-designet slagplan har formået at holde beskuerens opmærksomhed omkring de vigtigste plot. Dette er i sandhed en ekstraordinær professionel og innovativ tilgang.

resultat

Horror viste sig ikke det værste i franchisen. Instrueret af R. D. Braunshteyn tog projektet i overensstemmelse med de grundlæggende postulater om hævn film (film om hævn), så keder seere, mens du ser ikke behøver at. Selvfølgelig, alle mulige skumle i filmen der (hvor undvære dem), og fyldet er meget kontroversielt, men filmen er sikker på at behage dit publikum nyfortolket og opdateret look på franchisen og helt udslidte idé i almindelighed. Og det er et klart plus. Men i betragtning af, at alle de scener af vold meget grusom og temmelig trivielt, anbefaler udtænkt Braunstein muliggjort kun til dem, der normalt bærer skærmen perverse grusomhed nemmere - "kød".