Filmen "Independence Day": anmeldelser seerne

Fiktion thriller kaldet "Independence Day" blev udgivet i 1996. Han opnået enorm popularitet blandt publikum, med Europa de bedste traditioner i Hollywood-film. Hovedaktørerne er blevet Meri Makdonell, Will Smith og Dzheff Goldblyum. Så tag et nærmere kig historie, såvel som, vigtigst af alt, har ægte filmfans, der husker de gode gamle film efterladt mange et varigt indtryk. Desuden vil vi fokusere på efterfølgeren, der blev fjernet 20 år efter den første del. Filmen "Independence Day", der gennemgår vil blive præsenteret i denne artikel er helt sikkert fortjener opmærksomhed og ægte interesse hos fans af genren.

Blockbuster 90'erne

Film gav bevidst dette navn: Independence Day er en patriotisk ferie fejres i USA den 4. juli. At pligtfølelse til sit land og offer for det fælles bedste blevet en prioritet for karaktererne i filmen, som skal redde Jorden fra fremmede invasion. I historien, to dage før ferien, som i Amerika er nævnt som Independence Day, amerikanske indbyggere, som, ja, og hele verden står over for noget fantastisk og alle uden for grunden. Ved Jorden flyver fremmede håndværk af stor størrelse, hvoraf femten adskilles endnu mindre i størrelse. Verdens befolkning ser denne begivenhed på forskellige måder: for nogle er det et mirakel sendt ned fra oven, andre er det ekstremt skræmmende.

Håbet er, at indbyggerne i en ukendt planet kom til Jorden til fredelige formål, snart forsvinder, når du starter masse angreb på større byer. Snart, med ansigtet af planeten slettet mange af byen, og krigen med en usynlig fjende har lidt til et stort tab og ofre. Det synes ikke at stoppe, fordi de fremmede skibe på ingen måde kan underkastes angribe United States Air Force. Men der er en vovehals - det amerikanske militær, der formår at fange den fremmede, hvorfra de vil lære om det egentlige formål med invasionen af udlændinge. Nu, én ting er stadig - at redde planeten, samt mirakel overlevende fra fuldstændig ødelæggelse.

Hvad er dit indtryk af publikum efter showet?

De fleste af dem, der så denne film, bemærke, at "Independence Day", af hvilket er meget positivt, er en film, som er virkelig fortjener opmærksomhed. Især når man tænker på, at han dukkede op på skærmene tilbage i 90'erne. Mange seere har bemærket, at i filmen for meget patos, og der er en masse dumme ting, som ikke er sandt. Men på trods af disse mangler, "Independence Day" imponerer med sin plot, dynamik og levende specielle effekter, der efterlod et varigt indtryk på biografgængerne og fans af Hollywood-film. Nogle peger på, at billedet er lidt lang, og til tider bliver det kedeligt at se på grund af det store antal af ekstra figurer og scener, der distraherer fra historien linje.

Filmen "Independence Day" - det er en organisk kombination af komedie og tragedie i én person: på trods af drama i filmen en masse sjove situationer og humor. patriotisme tider hersker over alle andre, og alt for patetisk helte vise deres følelser relateret til landet. Filmen indsamlet en masse frimærker, der ligger i Hollywood biograf.

"Independence Day": af filmen blockbuster

Størstedelen af publikum påpegede, at filmen, instrueret af Roland Emmerich, helt sikkert fortjener opmærksomhed, på trods af nogle fejl og mangler af en anden art. Filmen er en overvældende mængde af biografgængerne virkede dynamisk og holdes i spænding indtil den bitre ende. Indtil slutningen af billedet er fortsat uklart, hvad det vil ende, intriger tilbage, og fra dette synspunkt er det endnu mere interessant. "Independence Day", filmen er fyldt med episk, tragedie, samtidig udvande rimelig mængde af humor. Nogle bemærkede, at på trods af, at mange er villige til at se denne film mange gange, alligevel, i det store og det er en visning. Af den måde, "Independence Day" blev tildelt "Oscar" for bedste visuelle effekter.

De udlændinge i denne film viser en meget aggressiv væsener, der bestemmes alene på ødelæggelse af menneskeheden og ikke er klar til at gå på kontakt. del af befolkningen, indtil den sidste håber dog, at menneskeheden vil være i stand til at komme i kontakt med fremmede væsener, som kom til Jorden fra de fjerne dybder af plads. Mirakuløst overlevende mennesker forenet i kampen mod det onde: de besluttede at gå til slutningen og aldrig give op i ansigtet af en usynlig fjende.

Tilskuere viser, at efter tiden specielle effekter brugt i filmen, ikke syntes forældet og gammeldags, at sige Udover stor cast, der er dygtige og spektakulært opfyldt deres roller. Generelt er de fleste af filmen betragtes som en klassiker og en af de bedste i sin genre.

udmærkelse

Rave anmeldelser tilskuere bekræftes af adskillige priser, som modtog filmen "Independence Day". Han blev tildelt "Oscar" i kategorien "Bedste visuelle effekter", og filmen blev nomineret i kategorien "Best Sound". Han vandt også "Saturn" for "Bedste science fiction-film", "bedste instruktør", "Bedste Special Effects" og blev nomineret til adskillige priser. Ikke sparet de "uafhængighedsdag" og "Grammy" Awards i kategorien "Bedste Instrumental Sammensætning Skrevet til en film eller tv."

Sequel: 20 år senere

Som det ofte er tilfældet i succesfulde film kom efterfølgeren, den anden del, som mange også ikke imponere, selv om, hvis blot fordi hun er et lignende scenarie inkarnerer ideen om en fremmed invasion af Jorden, og fortsætter så, historien om den sensationelle dengang, og elsket af mange film. Efter 20 år i udrulle filmen "Independence Day: genfødsel". Anmeldelser om det vi kan læse nedenfor og på grundlag af deres know, om han var i stand til at slå den oprindelige eller kopien var hans fiasko.

Den ny historie med et lignende plot

I historien om udlændinge invaderer planeten igen og igen på tærsklen til ferien. Efter hændelsen, angrebet i 1996, ved hjælp af avancerede teknologier, som blev fundet på de fremmede skibe, har de forskellige lande har deltaget i udviklingen af et globalt program designet til at beskytte mod re-invasion af udlændinge. Når det skete igen, mennesker indså, at de ikke var tilstrækkeligt forberedt til at slå fjenden tilbage. De udlændinge kom til planeten en langt bedre bevæbnet, og nu kampen var meget vanskeligere med dem, men takket være den opfindsomhed og mod til nogle jordboere muligt at re-redde planeten fra ødelæggelse og død. I denne film blev overværet af skuespillere som Liam Hemsworth, Dzhessi Asher, Dzheff Goldblyum, der i øvrigt blev filmet i den første del, og andre.

"Independence Day - 2: Renaissance", der gennemgår blev præsenteret her, korrekt at overveje en genindspilning end en fortsættelse af de anerkendte malerier. Scenariet er meget lig den foregående, kun er der ingen helt, der har deltaget i at redde verden i den første del, nemlig Uilla Smita, at nogle film fans skuffet.

"Independence Day - 2»: anmeldelser af biografgængerne film

Hvis vi taler om revisionen, de ikke ser allerede så entusiastisk som originalen. Mange peger på, at filmen var kedeligt, har det ikke den karisma og drev, der var forbundet med den første del og den fungerende lader meget tilbage at ønske. Ja, billedet er minder om den første del af historien, støbning dermed nostalgi, og det sikkert tilføjer til filmen plus, men denne idé præsenteres for den anden del var ikke så lyse og mesterværk, som før. Special effects på niveau forblev stort set uændret, trods det faktum, at 20 år er gået. Alt ser mere usandsynlig og patetisk end den første del.

Men der er de seere, der var tilfredse med at se filmen. De fandt det underholdende film, med en gribende historie og fantastisk grafik. Men det er værd at bemærke, at de hele rave anmeldelser om filmen er meget mindre end den første del af den velkendte blockbuster. Det er snarere en sag, hvor efterfølgeren, i forhold til det oprindelige, i virkeligheden, viser sig at være mindre vellykket og ikke forårsager sådan en storm af følelser. Dette taler i forbindelse med sammenligning af disse to film, i tilfælde af at hvis du tager denne film som et selvstændigt værk, den "Independence Day - 2" ser ganske godt.

De vigtigste fordele og ulemper

Af fordelene ved filmen "Independence Day - 2", som anmeldelser synes mindre imponerende end den oprindelige, er det muligt at notere de fremragende grafik, skala, special effects, episk historie, som dog viste sig i de 90 år nyere, men nu lignende der er mange film. Af de minusser - et klart mønster, forudsigelighed, patos og de skuespillere, der spiller her, er ikke op til par. Derudover er der en mangel på logik og fornuft af heltene, og filmen ser på nogle måder som en parodi på originalen.

Anbefaling: er det værd at se?

Generelt blev publikum delt op i dem, der kunne lide denne film, selv i sammenligning med den første del, men det meste af publikum viser, at billedet ikke har fungeret. Fans af den første del, er det tilrådeligt at se efterfølgeren, i det mindste for at re-fordybe sig i en familiær atmosfære og se en fortsættelse af den episke historie om menneskehedens kamp for retten af sin eksistens med usynlige fjender, der ønsker at ødelægge hele befolkningen i Jorden.

I denne artikel, vi revideret handlingen i filmen "Independence Day", der gennemgår vi har certificeret, at fantasi thriller er faktisk en interessant skue.